måndag 12 december 2016

När man äntligen fått till lite julkort.

Hej hej!

Visst är det väl mysigt ute nu!?
Tänk om det kund få vara sånt här väder 
nu fram till jul iallafall. Men inte enligt mina
väderappar tyvärr.

Äntligen har jag fixat till lite vinterbilder 
på de små liven.

Det tog inte många minuter, för det gäller
att vara snabb innan de tröttnar,
vilket de också gjorde.
För hur kul kan det vara att sitta i en trång trälåda
för att inte tala om, hur kul är det att inte få sitta i en trälåda.









Hoppas Stora N hittade några som dög till julkort.

Smattrade av en hel hög med bilder, men det var
inte många som båda tittade in i kameran samtidigt
och dessutom inte gjorde grimaser.

Ikväll blir det min favoriträtt;
spagetti och köttfärssås.
mums..


Kram Helena

9 kommentarer:

Mamma C sa...

Nej, det är inte lätt att få till lite kort på de små liven ibland. Men dom var fina dom du visar.
Kram Mamma C

Ekenäsliv sa...

Sötnosar!
Julkort ja... det hade ju jag nästan glömt bort...
Å spagetti o köttfärssås, står högt på listan här med :)

Tack för din omtanke Helena <3
Det var makalöst välbehövligt att landa lite hemma ett par dagar.
Nu känns det bättre:)
Jag fick lite info skickad hem från min allosköterska idag.
Det är tydligen inte helt ovanligt med fatigue efter cancer. Så det finns kanske vissa bitar som stämmer in, vissa inte alls.
Känns bra att få diskutera det med min läkare nästa gång.

Hoppas kvällen varit fin!
Kram Anna

Unknown sa...

UNDERBART, helt enkelt underbara foton.
Älskar dessa rosiga barnakinder och filuriga ögon.
Kram
Maria

FREEDOMtravel sa...

Fina julbilder! Barnen ser så glada ut :)

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Härliga julbilder. :-)kramizz Laila

Kakaobönan sa...

Helt underbara kort ju.
Så charmigt när det inte är perfekta. Lite grimaser och bus i blicken hör till när det är barn som fotograferas.
Kram Pia

jannice lindell sa...

Fin fina bilder!!

Hemma på Sjuan sa...

Så fina bilder på de små. Inte lätt att få en bra bild på båda samtidigt. Kommer ihåg när jag försökte få ett bra julkort på mina barn när de var små. Kram Suss

Junitjej sa...

Vilka sötnosar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...