tisdag 4 oktober 2016

Smycken på Rea

Halloj!
Gillar ni smycken?

Jag stannar alltid upp och kollar in utbudet på 
Edblads smyckesställ när jag är i butiker, gillar deras smycken.
Inte så dyra och snygga.
Hittade lite snygga smycken på rea,
 så här till hösten.
Alla smycken i mitt collage är från 
Jewellerybox

De har massor av kända märken, som exempel Pandora, Efva Attling, Carolina Gynning
Georg Jensen och Thomas Sabo bl.a.

Gillar smycken och har mycket smycken  som inte är av äkta guld,
och tur är väl det eftersom jag alltid faller för nya smycken.


1. Örhängen HÄR / 2. Ring HÄR / 3. Berlock HÄR / 4. Armband HÄR / 5. Berlock HÄR / 6. Ring HÄR / 7. Halsband HÄR



Jag har särskilt fastnat för nr 1 och nr 2.
Båda såklart från Edblad och till riktigt fina reapriser.

Men just nu har de mycket på rea så är man förutseende kan man hitta 
julklappar till tjejen som har Pandora eller Tomas Sabo smycken
till riktigt fina priser.


Gillar ni smycken?
Vad är ert favvosmycke?


Ha en fin dag
Jag tar och snorar vidare här hemma.

Kram Helena

2 kommentarer:

Milla sa...

Ja, älskar smycken. Mina favoriter sedan ett tag tillbaka är Astrid & agnes

Annika sa...

Min favorit bland de som du visade är nr 7. Men jag skulle lätt kunna tänka mig att ha allihopa. SÅ snygga. ska kika in på den sidan. kram Annika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...