tisdag 4 oktober 2016

Dom hittade hit också!

Halloj!
Banne mig att jag mår lite bättre idag.
Behöver inte använda nässpray
flera ggr i timmen och inte heller snyta mig hela tiden.

Så kanske att man börja se ljuset i tunneln.

Att det är Kanelbullens dag, har väl inte undgått någon!?
Måste vara en av de inofficiella dagarna som
firas bland de flitigaste, förutom Alla Hjärtans dag
och några fler dagar. 
Det finns nämligen hur många dagar som helst att fira
kolla in listan

Här blev det köpebullar, men det gick lika bra det.
Risken är ju att jag klämmer i mig för många om jag har frysen 
full med bullar, just för att de är så väldans goda.







Firar ni många inofficiella dagar under året
isåfall vilka?


3 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Skönt att det känns lite bättre. Jo men tulpanens dag brukar jag fira och kanske någon annan dag också. Våffeldagen.. Sen minns jag inga fler. Kraaam Pia

Channal sa...

Oj så många olika dagar det finns. Räcker att plocka fram några av dem. Kanelbullens dag kommer jag alltid att fira för det är på mitt barnbarns födelsedag. =))

Skönt att du mår bättre Heléna! KRAM Anna

Annika sa...

Härligt att du känner dig bättre. Firar inte så många dagar, det blir kanelbullensdag och sedan kan det vara någon vi spontanfirar samma dag för att man kommer på det när man blir påmind och man är sugen på kladdkaka eller chokladbollar eller vad det nu kan vara. Ha en fin dag. Kram Annika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...