onsdag 26 oktober 2016

20% på Odd Molly.

Morning!

Nu ska jag snart iväg 
till tandläkaren.
Det är aldrig någon rolig historia,
blir ofta kostsamt och idag när tandläkaren
ska byta lagningar som är dåliga
misstänker jag att det kommer kosta en del.
hua.

Här har vi frost ute så det gäller att leta fram bilskrapan.
Och jag som inte tagit in mina blommor än.......
Hoppas det inte är försent.
Gillar ni Odd molly, kanske ni kan fynda någon
skön tröja just nu.



Inlägget innehåller affiliatelänkar



1. Kofta HÄR / 2. Mobilskal HÄR / 3. Leggings HÄR / 4. Benvärmare HÄR / 5. Mössa HÄR / 6. Kofta HÄR / 7. Sneakers HÄR / 8. Tröja HÄR / 9. Kofta HÄR

Just nu har Boozt.com sin Mid Season Sale och då får du 20% på utvalda Odd Molly-plagg. Passa på att skaffa dig en härlig kofta till hösten och vintern som du kan värma dig i. Ingen rabattkod krävs, utan det är bara att kika in på denna sida för att se alla Odd Molly-plagg med 20% rabatt.
Hörs senare.
Kram Helena
Inlägget är sponsrat

3 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Tandläkare är inte så kul att gå till men bra att dom finns i alla fall. Jag skulle kunna tänka mig den där polotröjan, sååå himla snygg. Fast dyr, men ändå. Åhhhh! Ha en fin dag Kraaam pia

Unknown sa...

Tandläkaren inget kul. Inte heller kul med morgonens kyla. Burr lär mig aldrig att älska när kylan kommer.
Kram
Maria

Annika sa...

Lycka till hos tandläkaren! Håller med dig, det är aldrig kul att gå dit. Kram Annika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...