lördag 18 juni 2016

Åh vad gott!

Halloj!

Efter en hektisk dag på jobbet,
där det knappt hanns med att att gå på toa
och inte äta lunch heller,
då smakar 
det så bra och känns så bra i kroppen
när lilla O bakat en blåbärscheesecake
och dessutom städat och plockat undan här hemma.

Bara att sätta sig med en gott varmt kaffe och njuta av
att det är rent och snyggt hemma.








 Är det något jag uppskattar är när jag får hjälp här hemma
med det vardagliga plocket, så det är rent och snyggt.

Det gläder mig mer än presenter.


Kram Helena

5 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Den där blåbärs cheesecaken ser verkligen jätte god ut. Kraaam pia

Erika sa...

Vilken mysig blogg du har och vilka fina bilder! Hit kommer jag fler ggr :)

Sallys hus sa...

Men ååååå...ååå ja då blir man glad!
Å den där såg ju så god ut att det rinner på insidan av kinderna..;)
Måste jag me testa nån gång.

Ha en fin söndag vännen...
Kram Katarina

Villa Frejas bokblogg sa...

Härligt med sådan vardagslyx. Kram.

Mamma C sa...

Sådant blir man jätteglad av. Den ser riktig smaskens ut. Måste provas någon gång.
Kram Mamma C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...