tisdag 3 maj 2016

Sommarmat!

Hej hej!

Trodde jag gjort ett inlägg idag,
men insåg nu att det hade jag inte alls.

När jag kom hem från jobbet, satte jag 
igång att skura poolhuset.
Så nu är det skinande rent, bara fönstren kvar,
men de tänkte jag ta i morgon.


Nu har vi dukat ute vid poolen
så jag tittar bara snabbt in för att berätta
att just den här årstiden blir det mycket sallad
hemma hos oss.

Igår åt vi pastasallad
och nu blir det couscoussallad.






I morgon lutar det åt laxsallad.

Åh det blir ju så mycket godare när man kan sitta ute vid poolen och äta.




I morgon är jag ledig och det ser jag verkligen fram emot.


Vad är er bästa sommarmat?

Kram Helena

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Alla färska primörer denna årstid smakar ju så mycket mer.
Kram Mamma C

Channal sa...

En god vacker sallad är bland det bästa jag vet och det passar perfekt till sommarvärmen som vi har fått nu. Så gott!!

Kram Anna

Hemma på Sjuan sa...

Alltid gott med en fräsch sallad. Här hemma kör vi c9 så det är mycket grönsaker nu ;) Kram Suss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...