torsdag 12 maj 2016

Reseoutfit

Ciao!

Nu är vi på G
Vi brukar stanna på Hotell
vid Arlanda när vårt flyg går tidigt,
då brukar även parkering ingå, så det känns så smidigt
och vi slipper gå upp mitt i natten.


Vi tog en liten avstickare, för min man skulle träffa en poolkund
vid Hjälmarens strand.
Vilket underbart ställe att ha en pool på, tänk att kunna ligga i poolen och blicka ut över sjön.

Svårt med kläder när man reser, men jag hittade ett par pennbyxor (heter det så?) på Hm,
sköna som tusan. passar perfekt att resa i.




Väl framme på hotellet kunde vi checka in via mobilerna, så allt är redan klart,
så himla smidigt.

En liten färdknäpp blev det allt.
En Strawberrymojjito, gudars så gott,
kommer bli min sommardrink i sommar.

Men nu är det sova dags.

Klockan ringer tidigt i morgon.


Kram på er.

Helena

5 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

HA en härlig resa vännen! Kram Suss

Mamma C sa...

Skönt att inte behöva stressa.
Kram Mamma C

Unknown sa...

Trevlig resa! Hälsa Rom, den eviga staden!
Kram
Maria

Sallys hus sa...

Men ååå smulis...
vilken fin reseoutfit sen då.
Önskar er helt ljuvliga dagar nu och jag hoppas att vädret blir bättre än utlovat så ni får sitta där på roms gator i solen och sippa på rosé..
kraaaaaam Katarina

Lena - gott för själen sa...

Åååh, jag som inte tål lime. Perfekt tips med strawberry istället!

Hoppas ni nu får en riktigt härlig resa! Såg på IG att ni var framme!

Kram Lena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...