söndag 24 april 2016

Vårnyheter och rabatt

Hallå!

Men så kallt det var idag. Hade inte alls så mycket kläder på mig
när jag var ute med Doran, hade nytvättat hår som jag inte torkat heller.
Höll på att frysa ihjäl.

Fick hem mina nya Please häromdagen.
Lite vågat att beställa och dessutom beställa en 
storlek mindre än jag gjort de senaste åren.

Döm om min förvåning att de passade som ett smäck.
Så kul att jag minskat en storlek.




Jeansen hittade jag här, såg också att de har rea nu så jag satt 
och knåpade ihop ett litet rea moadboard för skojs skull.





Vissa fynd kan man absolut göra och upp till 30% på vissa varor.
Ni kommer till butiken här


Måste ju bara tala om en nyhet också.
Vi har hittat stolar till matbordet.
Vi har besökt varenda möbelaffär och scannat nätet
och tillslut hittade vi de stolarna vi ville ha bägge två.
så snart kanske jag kan visa hur vårt vardagsrum ser ut.


Ha en skön söndagskväll nu
för imorgon är det vardag igen.

Kram Helena

5 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Ja dom där jeansen har jag hört talas om, alla säger att dom är så sköna! Alltid lika kul att kika in till dig...
Kram från Titti

Bara MammaMilla sa...

Kul att kunna gå ned en storlek, önskar att jag också kunde göra det. Snygg färg på jeansen. Ha en fin söndagskväll! Kram Camilla

anettan sa...

Fina du.....jag är nyfiken på stolarna. Kram Anette

Annika sa...

Snygging där! urläckra jeans och vad kul att du minskat en storlek. Ska bli spännande att se hur stolarna ser ut. Ha en fin dag. Kram Annika

Hemma på Sjuan sa...

Grattis till en storlek mindre, och såå snygga jeans sitter superfint!
Vad nyfiken jag blir på vilka stolar ni ska ha?! Jag tror jag vet vilka jag vill ha, om jag har råd med de... Nån stuga har det inte blivit än men kanske ska vi vara med på denna men många intresserade tyvärr. Kramis Suss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...