onsdag 17 februari 2016

Visst var det en Gloria

Halloj!


Efter att gårdagen var den värsta på mycket länge,
blev ju denna dag så mycket bättre.
 
Allt som inte var bra igår, löste sig på bästa sätt.
Skönt när man sovit på saken och det känns så mycket bättre.

Men vad fort mina lediga dagar går, 
hinner ingenting när jag är ledig, tycker jag iallafall.


Visst var det en Gloria i Mr J´s paket.
 
Jag hittade den när jag var i Västerås på Tullhuset
Har tittat på den länge, men när den stod där precis framför mig 
och Mr J hade födelsedag och inget önskade sig, då slog jag till,
utan att tänka allt för länge.







Inte för att han hade önskat sig en, men istället för att jag bara köper hem saker 
till hemmet, 
så kunde den ju lika gärna bli ett paket till honom, det låg ju förpackat så himla snyggt.
 
vad sa han då?
 
Joo han blev faktiskt jätteglad 
och jag också.

Nix nu är det snart träning med kollegorna.


Kram Helena

5 kommentarer:

Ankan sa...

Hahaha...ja, så smart av dig. Då blev det ju en present till dig själv med. :-) Jättefin är den. Ha en fin kväll. Kram Annika

Anonym sa...

Ops! Ärligt talat skulle jag inte köpa en ljusstake till min man på hans födelsedag nerver ..... Jag blev riktigt förvånad !!!

Ekenäsliv sa...

Bra där :-)
Den är ju bara så galet fin och står höööögt på min wishlist. Men först ska jag spara till en Gatto Flos lampa... Gosh vad jag vill ha den ;)
Kram kram

Mamma C sa...

Så snygg den var, och så smart tänkt :)
Kram Mamma C

jannice lindell sa...

Supertjusigt!!! =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...