lördag 20 februari 2016

Linnelakan till bra pris.


Halloj!

Något som varken jag eller maken ångrat
är att köpa linnelakan. 
De är så himla sköna att sova i.
Varma när det är kallt och svala när det är varmt.
Jag trodde inte maken skulle gilla dom, men han är 
helförtjust.

Nu såg jag att de har kampanj på bäddtextilier i helgen.
Så har ni gått och funderat är det ett bra tillfälle att slå till
på linnelakan.

20% rabatt på bäddtextilier 











Det är både 20% rabatt på nybeställningar på bäddtextilier, som ni kommer till här
Sedan är det extra rabatt på rean inkl varumärken.
den hittar ni här
Där är koden 335710

Nu skall jag och Mr J åka till det stora varuhuset, jag har nämligen fått en ide.


Ha en skön Lördag.


Kram Helena




*Villkor: Nybeställning på kläder, skor, accessoarer, hemtextil, inomhusbelysning, tapeter och mattor med röda priser på Ellos. Kan ej kombineras med andra erbjudanden. Gäller ej varor märkta med "gästdesigner", "design by" eller ”kampanjpris". Gäller t.o.m. 2016-02-21. Vi reserverar oss för eventuella tryckfel.
Erbjudandekod: 335710











2 kommentarer:

Halvan sa...

Köpte mina linnelakan på Åhlens och är supernöjd med dom!
Så mjuka och sköna.
Kram Lena

Hemma på Sjuan sa...

Ska kolla in detta, vill ha linnelakan här hemma. Kramis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...