onsdag 27 januari 2016

Är din hud vintertorr?

Hejsan!

Nu är snart all snö borta hos oss
och termometern visar på plus.

Min hud däremot brukar vara torr som fnöske
vid den här tiden på året.

Jag brukar smörja och smörja,
både ben och läppar.
Har nästan tyckt att min hud blir torrare och torrare
ju mer jag smörjer.

Men sedan jag börjat använda dessa produkter
så tycker jag att det slutat strama och klia överallt.




Aloe lips 
Våra Lip vet många av er redan hur bra de är, klart bäst på marknaden för torra läppar!
 
Kombinationen av Aloe vera, jojobaolja och bivax gör dina läppar mjuka och lena och skyddar dem mot väder och vind. 
Kan också användas på nagelband och vid klåda av insektsstick, till exempel.


Aloe Propolis Creme 
 med en underbar honungsdoft;
är en problemlösare för den riktigt torra huden. Propolis kommer från bisamhället och är naturens egna antibiotika. Innehåller även Aloevera, vallört, kamomill, vitamin A+E =som har fin effekt på huden


Aloe Hand & Face Soap
 Det är en superskön mild tvål som passar dig med med känslig hud och torr hud som inte torkar ut
 Den är underbar att tvätta sig med och har en behaglig doft och lämnar en silkeslen hud efter sig.





Ett bra hudval för den som vill satsa på bra produkter
 och inte vill ha torr hud.

Hör av er om ni vill veta mer eller
logga in i min webshop för att läsa mer om produkterna.
 
 
Ha en skön skön dag!
Kram Helena

3 kommentarer:

Channal sa...

Ingen snö här heller! Solen skiner, känns som vår. Så skönt! När det blir kallt blir jag extremt torr. Jätteviktigt att hitta bravprodukter och skämma bort sin hud med det.

Kram Anna

Villa Ell sa...

Propolisen anv jag i barnens ansikte nu när det har varit riktigt kallt....
Den är Riktigt bra den krämen

Kram och trevlig kväll
Sandra

Sanne sa...

Hej
Tack för en fantastisk blogg, trevlig. Håller med dig att dessa produkter
är toppen. Hela familjen använder dessa, även tonåringarna med finnkampen....
Dom är lätta att ha och behöver inte en massa andra krämer.
Ha en trevlig helg. Sanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...