söndag 18 oktober 2015

Fuffes bloggevent

Godmorgon på er!
Det blev lite behövlig sovmorgon 
för oss tjejer idag.

En supertrevlig dag hade vi igår.

Överraskningarna avlöste varann.
Hemligheter som gjorde oss
både skraja och nyfikna.




Här sitter jag och Pernilla med varsin ögonbindel
precis som alla andra.

Vi sitter på ett traktorflak.

Anledning 
var att vi skulle åka på en
farlig väg över ett vattendrag med bara plankor.
Så för att slippa ha ett gäng skrikande bloggerskor
på ett traktorflak, så fick vi inte se hur vi  åkte.



Mer om detta senare.


Kram Helena

6 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Haha, smart drag med ögonbindel då. Hua !

Susanna sa...

Låter helt underbart, så får ni ju uppleva vackra Österlen när jag växte upp där så åkte vi alltid till Kivik och handla. Oj vad jag saknar det nu är det ju bara så där 100 mil för mig att åka dit igen =\

Kram

Mamma C sa...

Det var ju jättesmart :)
Kram Mamma C

hemma hos lilla mej sa...

Super smart drag med ögonbindel :) Ha en skön söndag .Kramar Rita

FINA LYAN - BRÖLLOP 2016 sa...

Haha va?? Den informationen missade jag haha... tur det! :)

Såå roligt att ses! Vi fick skynda till tåget så det blev ingen hejdå-kram.. hoppas att ni kom hem bra idag.
KRAM

Unknown sa...

Haha ja man var ju mer rädd varför man skulle ha bindeln på sig :) Tack för en urmysig helg! Kramis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...