fredag 11 september 2015

Jotex för den som vill hänga med.

Hej hej!

Nu var det Fredag igen, veckorna går så fort
så man hinner knappt fatta att tiden går så fort.

Många gillar inte att originalen kopieras.
Men det gör det i alla branscher och mig gör det inget.

Om jag köper originalet ena gången och kopian 
den andra så bryr jag mig inte så mycket.

 Det är ju lite status att kunna köpa originalet och 
vissa har ju möjlighet till det.
Det finns dock många som inte kan det av olika anledningar
men som ändå vill hänga med i trender.

Hittade en del snyggheter från Jotex.


Ljusstake 75kr, skålar 169kr, kruka 149kr, ekollon 149kr
Vägglampa 199kr, bricka 249kr, ljushållare 49kr, klädhängare 195kr



Deras pressbilder som kom i katalogen ser väldigt inbjudande ut i mina ögon.



Just nu har de 50% på utvalda produkter och såg att ljusstaken för 75 kr
var en sådan vara.



Ha nu en riktigt mysig Fredagskväll.
Här blir det sushi.


Kram Helena

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag har köpt krukan som står med en monstrea i hemma. Skultuna lookalike!
Kram

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Fina saker och jag håller med dig, vissa saker vill jag inte köpa originalet då jag tror mig vilja byta ut det inom kort och då är det bra med billigare kopior. :-)kramizz å ha en skön lördag/Laila

HOUSE of ADELA sa...

Tycker också de hade mycket fint nu i katalogen!
Kul att blanda lyx och budget, det är ju lite sport att lyckas få till det utan en fet plånka:)

Kramar!
Adela

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...