måndag 6 juli 2015

Baddagar med lillprinsen.

Halloj!

I helgen fick vi ha hand om den här lille prinsen
när föräldrarna var på bröllop.

Han är så go och så snäll.
Hans bubblande skratt får oss andra att må så gott
och skratta med. 
Han är en lycklig liten pojke som
är glad för det mesta. 
Nyfiken på livet helt enkelt.


Gissa om han älskar att bada!! Han kiknar av skratt när man kastar upp honom i luften.




Bra solprodukter använde vi på lillen så han klarade sig från att bli röd, trots att han var 
mestadels i vattnet.



Själv tillbringade jag mestadels av  tiden ovanför poolytan i skuggan.

Jag har blivit mycket mer känslig för sol och värme mot vad jag var förr
när jag kunde ligga i gassande sol hur länge som helst.

Idag är värmen som bortblåst och jag saknar den redan.
Just för att det är så varmt så att jag just kan välja skuggan utan att frysa.

Idag blev det köpcentrat efter jobbet.
Mycket rea överallt.

Har ni fyndat något på rean?
Saknar ni värmen?


Kram Helena

6 kommentarer:

Mamma C sa...

Vilken toppenhelg du/ni haft. Idag har ju som sagt vädret vänt igen. Nej ingen shopping ännu. Jag sparar mig till vi ska till Spanien. Om jag inte ser något som jag bara måste ha ;)
Kram Mamma C

Ekenäsliv sa...

Hej vännen!!!
Vi saknade dig i lördags, systern min o jag <3
Hoppas vi ses snart ändå!

Jag är mer försiktig med solen nuförtiden och har beställt solskydd av Stina :)
Hoppas jag får användning av den snart, för jag mår så bra av värme. Hela min kropp gör det.

Ja, min byxdress fyndade jag på rea, när man hittar ett helt plagg för 99 kr är det ju liksom inget att tveka på;-) Gaaaaaaaalet billigt och ett riktigt kap:)

Vilken sötnos han är lille prinsen!! så mysigt med deras kiknande skratt :)
Jag fick vagga lite å lille Nils (Sofis Husdrömmars son) i söndags, herrejösses så söt!
Å snart kommer de hit, så då blir det mer bebisgos:)

Ha de fint! Imorgon ska jag ut med Stina :)
Kraaaaam Anna

Ulrica sa...

Han är ju så oändligt söt, den lilla prinsen :).
Jag har fyndat en hel del på rean, men av någon anledning har jag varit usel på att fota vad jag shoppat. Jag har kommit i en självförtroende-svacka och tycker att jag är fulare än någonsin så jag måste ta mig ur den svackan och bara köra på :). Om inte annat får jag väl plåta lite detaljbilder istället då *S*.

Ha det fin idag!
KRAM

Home2tiny sa...

Härliga sommarbilder. Han är så go det lilla charmtrollet och O är så himla söt, förstår att ni hade en toppenhelg och underbart med poolen att svalka sig i. Kramisar Tina

Anonym sa...

Underbart att rå om lillprins & vilka fantastiska foton ♡ ...
Nä,har inte fyndat på rea men...Fyndat snyggt hihi
Ha det så gott/Kram nu ut i ☼-en igen!

Jeanette sa...

Sicken liten godis han är! Och vilka härliga sommarbilder.
Jag köpte en byxdress för halva priset på MQ i går, undrar när (läs; om) jag kommer att använda den...
Kram J

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...