torsdag 21 maj 2015

Må Bra Kväll

Halloj!
Igår anordnades ett 
Må bra event i Örebro.
Riktigt roligt var det.


 

Flera utställare bl.a Imedeen
Eucerin, där man kunde få en hudvårdsanalys.


Viking line där man kunde vinna en kryssning
 och Tidningen Må bra.


Tre riktigt bra föreläsare, Leila Söderholm,
Katarina Althin stilexpert och Mia Törnblom.
Leila Söderholm fick oss att träna med hjälp av halsdukar, papptallrikar mm.
man behöver inte åka till gym hon såg träningsmiljöer 
precis överallt. 
Papptallrikar tar ni med på resan och sätter fötterna på och gör utfall mm.

Katarina talade om vilken stil vi hade, med hjälp av en del frågor.
Jag var klassisk, kreativ. Vi fick också reda på vilka som bar
foppatofflor.
Här fick vi träna med enkla hjälpmedel

Mia Törnblom fick oss att vrida oss av skratt när hon använde sitt kroppsspråk till 90% under 
föreläsningen.



 Alla vet vad dissa är,
men hur många vet vad assa är. 
Det handlade mycket 
om negativ och positiv energi som vi alla måste ha balans av för att må bra.
Riktigt mycket Assa denna kväll, vill jag lova.

 Vi fick både tilltugg och wraps. 
De som ville fick även ett glas vin.




 Både Katarina och jag gick loss med kamerorna.





Slutsummering: Superbra och inspirerande kväll.
En stor och fin goodiebag, träningskläder, och en 
prenumeration på tidningen Må bra.
Jag vann även en Viking Line resa för 4 personer, genom att lägga ut den mest
inspirerande bilden på Instagram med hasthaggen 
#måbrakväll.


Nu drar deras resa vidare mot Jönköping och Gävle.
Gå om ni har möjlighet.
Info hittar ni här
Ni hittar biljetter på Ticknet


Tycker ni sådana här kvällar verkar inspirerande?
Ha en skön kväll.
Kram Helena

8 kommentarer:

anettan sa...

Låter verkligen intressant. Jag skulle så gärna vilja lyssna på Mia Törnblom. Kram Anette

Milla sa...

Vilket härligt event! De borde komma till Västerås. Nu förstår jag varför jag alltid känner mig lite obekväm i rundringat... när jag såg den där bilden ;) kram!

Ekenäsliv sa...

Å, låter såååå kul och intressant!!
Skulle gärna gå om de kom till Kalmar!
Ha de fint!
Kram Anna

Finaste mattan sa...

Alla events och happenings är kul!
: )

Mamma C sa...

Vilket kul och bra event.
Kram Mamma C

Villa Frejas bokblogg sa...

Grattis till vinsten. Vad kul. Kram.

jannice lindell sa...

Vilket härligt event... Kram

Lena - gott för själen sa...

Vad härligt, älskar såna där tillställningar! Grattis till vinsten!

Kram Lena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...