tisdag 19 maj 2015

Finaste vasen

Hallå!

Här är riktigt tråkväder idag.

Jag håller på att jobba ikapp med mejl och en massa annat 
som jag inte hunnit med på 
senaste tiden.

Det tar sin lilla tid.

Jag har inte sagt något vad vi fick i present
på vår dag.
Men en av de fina presenter var den här vasen som jag suktat 
länge efter.

 Min stora dotter och hans familj hade köpt Klongvasen
till oss, gissa om jag blev glad..



T
Satte ner lite blommor från trädgården. Tänk så här fint kan det aldrig bli med en vanlig vas.
Jag blev verkligen glad över den.


Jag är så glad och så oerhört tacksam för att ni tagit er tid att
skriva här inne och Gratulerat oss på vår dag.

Ni är guld värda, ja även ni som bara läser och aldrig kommenterar.
Tack 


Kram på er.

Helena

16 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Såå fint!!
Den är verkligen underbar denna vas:)

Kram fina

Finaste mattan sa...

Fin vas är det... : )

Sallys hus sa...

Hallå där vännen!
Å så fin den är..
å jag vet ju att du gärna ville ha en sån..;)
Stor kram så ses vi i morgon
Katarina

Villa Ryttarängen sa...

Väldigt söt vas. Ovanlig.. Kraaaam Pia

Maria - Wikers Liv sa...

Den är så fin den vasen, som man ser lite här och där. Ljuvliga blommor du stoppat ner också :)
Ja, visst var det lite OM över mitt nya tyg ;)
Kram/Maria

anettan sa...

Så fin! Kan tänka att annat blir efter....men lev på lyckoruset ;) Kram Anette

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Den är ju bara så fin den där vasen, står även på min önskelista. :-) Ännu ett Stort Grattis till er, ni var såå fina båda. <3 kramizz Laila

My kids' Mom sa...

Väldigt Japansk vas!

Vad kul att ni fick något så fint och som ni verkligen önskat er!

All lycka!

Kram, Anneli

Sabelhagens Olivlund sa...

Snygg den är vasen, roligt att du fick det du länge velat ha.
Kram Maria

Den där Marie sa...

Fin vas och fina blommor! :)

Kram Jonna

Lena H sa...

Åh så underbara bröllopsbilder du visat på din blogg:) all lycka till er! Kikar in på din blogg varje dag, men dålig på att kommentera! Och vasen, alldeles underbart fin:) en perfekt present på stora dagen! Ha en fin dag! Kram

Petra Nymans Dagbok sa...

Den vasen är så fin! Vilket härligt överraskningsbröllop ni hade! Så kul att läsa! Ännu roligare när ni var i Örebro där min dotter är född o min man kommer ifån! Ha en härlig onsdag! Kramar Petra

Unknown sa...

Härlig vas och grattis till att vara nygift.
Kram
Maria

Hemma på Sjuan sa...

Vacker vas! Så roligt att se alla bilder på ni fina på er stora dag. Kram Suss

Junitjej sa...

Vilken fin vas!

Unknown sa...

Ja den visst jag ju att du ville ha, tur du fick den av Nathalie. Jag är så glad över min! Du kommer säkert älska den du också. Kram Pernilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...