söndag 1 mars 2015

När man får låna lillprinsen en stund.


Igår skulle lillprinsens föräldrar
iväg på en grej så jag fick låna
den lille en stund.

Han är för go den lille killen. 
Jag är så glad att han kommer
och hälsar på ibland



Han har ju lärt sig att gå nu,
om än lite stappligt,
 så man måste vara med så han inte stupar
med näsan i golvet.




När föräldrarna kom så stannade de och åt lite mat och 
så tittade vi på mellon. 
Vilken låt jag gillade bäst såg ni ju i mitt förra inlägg.

Jag fick en glad överraskning ikväll och det är att min Mr J kommer hem inatt.
Han har varit i Norrland sedan i Fredags morse.Han har varit i
Skellefteå och Luleå, där J18 har spelat hockey.
Men nu kommer han som sagt hem en dag tidigare än beräknat
och det ska bli så skönt att ha honom hemma igen.

Imorgon är det jobb och frissa besök.

Kram Helena

8 kommentarer:

anettan sa...

Naw söte då- Kram Anette

baraetthem sa...

Men åhhh så söt han är!! Och vilka fina bilder på er! Mysigt att få lite egen tid med honom:) Vi såg också Mello igår och håller med, den där Mums mums är ju inte dum heller;) Och låten den var bra den med:)

Tyvärr kan jag inte komma på tisdag. Får inte riktigt ihop det här hemma med babysim, minifirren och allt vad det är. Så tråkigt men jag hoppas ni får en bra kväll och att vi ses snart igen. Det var sååå mysigt och roligt att ses i fredags!
Hoppas du har en bra kväll! Kram fredrika

Lena - gott för själen sa...

Åh vad gulligt! En milstolpe är uppnådd.

Ha en fin start på veckan.

Kram Lena

Maria - Wikers Liv sa...

Förstår att du njuter av lillprinsens sällskap! Han ser ju för go´ut! =)
Skönt att ha mannen hemma tidigare än väntat.
Ha nu en fin ny vecka!
Kram/Maria

Unknown sa...

Hejsan!
Så mysiga bilder på dig och sötnosen. Kul att få låna honom lite då och då.
Är det okej om jag tar med mig dottern imorgon?
Ha de gott, kram Ing-Britt

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Underbart!!
Såå mysiga bilder på er<3

Önskar dig en bra start på veckan.
Kram fina Helena

Susanne

Unknown sa...

Fina bilder ♥♥♥ Mycket kärlek i dom!
Kram Carola

Channal sa...

Så söt och så stor han har blivit!

Fin dag till dig! Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...