måndag 26 januari 2015

Att få umgås med den lille.

Jag är så glad!
Idag när jag kom hem från jobbet,
kom min lille prins.

Mamman behövde åka och handla
så det klart han kunde få vara med mig.
Han babblar och är numera nyfiken på allt.
Det märks att han närmar sig 
1 år snart.

Han går inte än, men kryper och reser sig mot saker.
Ibland glömmer han bort att han ska hålla i sig,
då står han utan att hålla i sig en stund, för att sedan komma
på att han måste hålla i sig. 
Men snart så, kommer han springa omkring här hemma
och då gäller det att ta bort allt som han kan skada sig på.










Jaa det är verkligen livets efterrätt. Man kan få njuta av godbitarna
medans dottern får den där egentiden, som inte fanns på min
tid när mina barn var små.



Så nu njuter jag en stund innan de ska fara hemåt.

Ikväll presenteras vinnaren av 
den egendesignade almanackan.


Kram så länge.

Helena

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej där. Har följt din blogg sedan en tid tillbaka och tycker den är jättemysig och inspirerande. Gud vilken liten sötnos du har.Var glad att du tydligen har dom så nära. Mina bor alldeles för långt bort. Kram Inger

Catta sa...

Hihihi, sicken liten godisbit! Vill ha en liten till.. en liten mjukiskind :)

Kram och ha en fortsatt fin måndag och ny vecka vännen!
Catta

Jämtlandshanna sa...

Men vilken sötnos! Tur att han får va hos momma ibland! ;)
Kramar

Sofi sa...

Å så go han är din lilla prins!
Förstår att du blev glad när du kom hem:)

Ska pröva ditt oxfilérecept någon dag!

Kram på dig

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Gullunge💙
Förstår att det måste vara underbart!

Fin kväll till dig
Kram

Villa Ell sa...

Asså han är ju sååå söt, dom där kinderna alltså så goa...

Kram Sandra

jannice lindell sa...

så söt han är ditt barnbarn!=)

joellemarguerite sa...

Bonjour Hélèna
Il est magnifique ton petit fils...
Je viens chaque jour me promener sur ton joli blog, c'est un vrai bonheur de voir tes jolies décorations et ta belle maison.
Amitié
Gros bisous
Joelle de Belgique

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...