lördag 6 september 2014

Vilken Rabatthelg


Hallå!
Att jag älskar rea och rabatter har nog inte 
undkommit någon av er.

10 eller 15% intresserar jag mig sällan för,
men när vi kommer upp i 20% + fraktfritt
då är jag med på noterna.
Nu till helgen har jag fått en massa mail om 
en massa butiker som har 20%.

Inte för att man alltid måste handla,
men att slå ett getöga vill iallafall jag göra.

Så om ni gillar rabatter så listar jag några webbutiker här nedan.


webbutik

20% på allt från Odd Molly ger Vistamia
med koden "molly" tom 9/9.





H&M har 25% på en vara tom i morgon söndag.
Använd koden 2200 i kassan.




I morgon Söndag har Boozt 20% på en massa nyheter
+fri frakt på beställningar över 499 kr.




Lilys and Honey firar 1 år så med koden "kalas" får man 20% på ett helt köp
endast idag Lördag






Jaa jag har några favoriter som jag måste tänka på som gärna skulle få flytta hit.
+ att vi har en tjej som fyller snart och ett kommande dop.

Ha en skön Lördagskväll allesammans.ö

Här ska vi fira en 25- åring som nog kommer bli lång i
ansiktet av presenten har får av oss. hi hi
Kram Helena

5 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

He he, rabatter gillar vi allt;-)
Jag sitter med en klänning i varukorgen på HM, den som Amanda hade på eventet på dan, kommer du ihåg?
Funderar på om den skulle vara lika fin på mig???
Spännande, vad kan det vara för present?
Kram Anna
Ps: Ja då, jag har visat honom ett filmklipp;-)

Adela sa...

Ooooo jag blundar för rabatterna...;)) Får nog vänta med mer shopping till nästa månad nu=)

Kramar
Adela

Unknown sa...

Bra att du påminde om HMrabatten!
Om du vill ha tips på doppresent kan du kolla in mitt inlägg från igår, min svägerska gör fina prints. Hon gör dem samma dag som hon får beställningen och skickar sedan på posten. Ha en härlig söndag!
Här vaknade vi vid 5.30, någon(läs 3åringen) hade ställt makens väckarklocka.
Kram Stina

Channal sa...

HJÄLP!! Jag hamnar i shoppingsjukan!! Pust o stön... nu håller jag hårt i kortet!

Skön söndag! KRAM Anna

A House With A View sa...

Hihi, här har du en till som måste blunda rabatterna, har handlat över kvoten denna månad, fniss :)

Vilket gott recept du delar med dig av i förra inlägget, supersmaskigt! Och så fin du är i dina outfits, you look stunning!!

Söndagskramiz aka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...