måndag 15 september 2014

Till Salu


Godkväller på er!

I Lördags var jag med mina kollegor 
hemma hos en annan kollega,
som bor i ett helt underbart hus,
som hon öppnade upp för oss.

Husesyn var något vi alla ville gå,
för jag tror vi blev helt förundrade allihop.
Dels av hur stort det var och rymden, men också hennes känsla
för inredning.

Till saken hör att huset ligger ute till salu på hemnet
just nu.






Svårt att få med helbilder och känslan, när det är mörkt ute.

Här kan ni se några bilder från hemnet,
vill ni ser mer klicka på länken.












Varför säljer de då?
Jo de vill ut på landet, där det finns skog och fin natur,
och de har hittat det huset som bara står och väntar på dom.

Hon har lovat att vi skall få komma dit också, bara dom kommit i ordning.



Tror inte de får några problem att sälja den här villan.


Ha en skön kväll.
Kram Helena

12 kommentarer:

Unknown sa...

Väldig fin rymd! Trevlig helg du haft.Tittade också i ditt förra inlägg och känner igen det där tankarna på inredning. Min I vill också ha en stor garderob i sitt rum:) Kram Pernilla

Anonym sa...

Nej, den där villan borde inte alls vara svårsåld. Den är jättefin!

Hemma på Sjuan sa...

Så fin villa! Och vilken härlig önskelista från dottern ;)
Tack snälla du för din kommentar, jag tycker det är väldigt kul att se outfits hos andra men lite jobbigt att stå framför kameran själv ;) kram Suss

Titta in hos Thess sa...

Ett underbart hus och en underbar helg har ni haft oxå ser jag med ett väldigt fint dop :)))
Och vilken jätte söt dukning N hade gjort :)

Kram Thess

jannice lindell sa...

men wow vad fint

Prinsessorna på Bellevue sa...

Vilket underbart hus och husvisningar är väl det bästa som finns!

Stoor kraam
Petronella

dianasdrömmar sa...

Vilket underbart hur kramis Diana

No34 sa...

Gaaahhh, så snyggt! Måste vara något allldeles extra det "nya" huset om man säljer detta för något annat hus...
Otroligt snyggt!
Kram från Kate

ulrica sa...

WOW, så tjusigt!! Som du säger lär det inte vara några problem att bli av med det huset :).

Ha det gott!
Kram ULrica

Sallys hus sa...

Godmorgon fröken!
Himmel vilken rymd ja.. Verkligen jätte fint! det där kommer de nog få sålt snabbt.
Kram Katarina

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefint hus:)
Såg att budgivningen va i full gång och det förstår jag, såå fräscht & fint!!

Lilla O då, ja jag har också tjejer som gärna velat fixa och har haft ideér om hur det ska vara på deras rum:)

Ha en fin dag
KRAM

Anonym sa...

Det huset hade jag gärna köpt, men ligger för mig på fel ort. I mina ögon mycket prisvärt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...