söndag 14 september 2014

Sköna Söndag

Tittar in en liten snabbis!

Vi ska ju snart på lillprinsens dop.

Lite förberedelser är kvar, så jag är 
skapligt stressad.




Lite bilder från köksbordet idag, där mina luktärter som precis börjat blomma eftersom jag sådde så sent.




På vardagsrumsbordet står mina syrenhortensior som sjunger på sista versen.

Sedan har jag bara kärleksört kvar i min trädgård som är av den blommande sorten.
Skulle vilja ha lite mer höstblommor, men vet just nu inga sorter, så är det någon som vet
kanske ni kan tipsa mig.



Kram kram Helena

13 kommentarer:

Lena sa...

Höstanemon är vacker tycker jag!

Kram Lena

Unknown sa...

Vackert hos dig, som alltid!
Spännande och mysigt med dop =)

Ha en riktigt härlig söndag,
och glöm inte att rösta ;)

Kram Catta

Milla sa...

Samma här, luktärterna blommar nu! Glömde bort att jag sådde dem, vattnade inte där under värmen men sen så kom de. Aster är väl en typiskt höstblomma, o hos mig blommar röd solhatt rätt sent. Kram

Charlie sa ... sa...

Å, vad vackert! Så underbart med dop också idag.

Varm kram!
Lotta

Sallys hus sa...

hej vännen!
oooj vad du har hunnit med mycket roligt den här helgen.
Å himmel så mysigt med dop. Längtar efter att få se bilder sen.
Vi ska sticka en sväng till skogen nu så Sally får röra lite på sig och svampjägarna kan passa på under tiden..;)
Kram Katarina

anettan sa...

Du har det himla fint! Hoppas dopet blev super lyckat. Kram anette

Unknown sa...

Hejsan!
Så fint du har och lampan är verkligen superfin.
Kul helg du verkar ha haft, dop är ju något av det finaste som finns...hoppas snart bli bjuden på ett jag oxå :).
Min störtsa favorit bland blommor är anemonen och den finns ju i en höstvariant.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Hemma på Sjuan sa...

Fint i ert vardagsrum!
Hoppas ni hade en mysig dag med Doris syskon och att dopet har gått bra, kram Suss

Titta in hos Thess sa...

Å vad mysigt med barndop !!'
Hoppas att allt gick bra och att ni haft en riktigt fin dag.
Nä nu är det inte så mycket kvar som blommar i kolonin heller.... förutom lupiner ????
Lite märkligt kan man tycka ;))))
Jätte fina jackor och kappor du tipsade om !!

Kram Thess

Villa Frejas bokblogg sa...

Så mysigt med dop. Hoppas ni fick en riktigt fin dag. Kram.

Linda sa...

Fina bilder från ditt hem.

Håller tummar och tår för att dopet flöt på bra.

Kram Linda

Bakom dörr nr. 11 sa...

Så mysigt med dop, hoppas allt gick bra med lilleman, han somnar nog gott ikväll.

Fint du har det som vanligt :)

Trevlig kväll !
Kram Pia

Ekenäsliv sa...

Hoppas ni haft det mysigt på dopet :-)
Så fint som alltid hos dig!
O jag har nu ett kuvert där jag sparar till DIY lampan, inte långt kvar nu:) Ibland blir det lite av en sport för mig att sälja av saker för att köpa en grej:)

Anemoner är ljuvliga och dem vill jag med ha.
Sen tycker jag att höstflox är himla söta med!

Ha en fin kväll vännen!
Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...