lördag 13 september 2014

En festlig kväll.

Från hundträff till tjejträff,
neej förresten, det kommer nog några grabbar också.
 
Vi ska iallafall ha en träff med jobbet i kväll.
alla tar med något, så äter vi utav alla en bra grej tycker jag.
 
 
 


En dagens som Mr J tog på mig. Det är inte så vanligt att han håller i kameran,
utan det är oftast jag själv eller lilla O.


 
 Så en kvällens har jag tagit själv,där jag sitter med ett glas vin, som J köpte med hem igår kväll.
 
 
Nu ska jag skära sallad
och ta min farmors gamla cykel och dra iväg.

Ha en super Lördag
Kram Helena

5 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Låter som en skön kväll!
O du, du är lika snygg som alltid. Är så avis på dina fina lockar :-)
Kraaam Anna

Unknown sa...

Vilka fina bilder!
Min man är verkligen inte bra på att ta kort, så det blir mest dottern.
Hoppas ni hade en trevlig kväll, väldigt käckt med knytis. Kram

Lena sa...

Hoppas du fick en trevlig kväll!

Kram Lena

A House With A View sa...

Låter som en jättetrevlig kväll! Och så fin du är i din outfit!!

Önskar dig en fortsatt fin helg!

Kraaaaaam aka

ulrica sa...

Snygging!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...