lördag 27 september 2014

Drömfångare.


Idag är vi alla väldigt trötta!

Pga en liten lillprins som inte varit så nöjd inatt.

Lillprinsens föräldrar hade lite egentid igår,
så lillprinsen var hos mormor.

Allt gick så bra, men inatt när alla låg och sov
då var han inte så nöjd. Flera gånger under natten
var han arg som ett bi.

I och med att föräldrarna kom hem sent och lilla 
O skulle upp tidigt, så blev det inte mycket sömn för några
av oss.

Han skulle behövt en drömfångare där han sov,
så kanske han kommit mer till ro.
 
 
 
 
 På lillprinsen syns inte ett spår av trötthet.



Inte på stora dottern heller, 
iallafall inte på den här bilden som jag tog innan de gav sig iväg igår.

Idag är en annan historia.

Nu tar jag med min familj på en utflykt.

och
 ikväll är det galej, hur man nu ska orka det.
 
 
Kram Helena

10 kommentarer:

Anonym sa...

Här har det också varit en strulig natt då Pluttan vaknat och gråtit flera gånger. Det är jobbigt för alla inblandade.
Hoppas du hittar orken för galej ändå!
Kram

Home2tiny sa...

Wow så vacker N är, en kopia av dig finaste. Hoppas ni får en toppenkväll i alla fall o att den lille prinsen sover i natt. Kramisar Tina

Anonym sa...

Hej!

Råkade halka in här och började läsa inlägget om vikten. Jag har också problem med vikten och ääälskar pasta. Måste tipsa om bönpasta, alltså pasta gjord på bönor. Supergod! Och mycket nyttigare än vanlig pasta, bara ca 20% kolhydrater. Du kanske redan vet men kände att jag ville tipsa iaf :)

Kramar Ancha

Helenas enkla vardag sa...

Tack för tipset! Vart får man tag på det?
Kram Helena

ulrica sa...

Nämen åh, då hoppar jag att ni får en lugn lördag så ni alla får återhämta er ordentligt.

Den lille prinsen är så himlans söt, och din dotter är vacker som en dag!!

Kram Ulrica

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Ni får ha en trevlig utflykt, får kanske hinna med en liten powernap, innan galejet ikväll. :-) Fin din dotter är! Kramizz Laila

Jeanette sa...

Jag dör så vackra barn ni har!
Kram J

Anonym sa...

Bönpasta finns på Willys där jag bor, märket Risenta. Annars har Nicolas Vahe.

Hoppas du hittar :)

Kram

anettan sa...

Vilka godingar.......hoppas ni har en riktigt fin kväll. Kram anette

Channal sa...

Han är ju för go! Så söt!! Rackarns unge som inte låter mamma o mormor sova! Men vad gör det när Lillprinsen är så där nöjd på dagen!

Kramar Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...