torsdag 11 september 2014

Dagens jag.

Halloj mina kära läsare.

Har varit på jobbet tills nu och
 är bara hemma en snabbis,
så jag bjuder på en dagens
innan jag måste dra.

Koftan har ju blivit min favorit i höst,
har redan skaffat ett par stycken som jag bara älskar.










Älskar verkligen fina höstdagar, när man kan börja klä sig lite mer.


Kläderna för dagen är
Pennkjol H&M
Stövletter gamla
Blus Odd molly Åhlens
Kofta Monrow
Halsband IOAKU
Armband Här 
Väska och Klocka Michael Kors
Glasögon Guess

Nix nu ska jag slänga i mig lite lunch sedan måste jag hasta iväg.
Hörs senare.

Kram Helena

14 kommentarer:

jannice lindell sa...

Så himla tjusigt!!! Kram

Anonym sa...

Först tänkte jag om jag har nåt dubbelseende eller om jag är alldeles förvirrad men Tina och du visar samma fina kofta i era inlägg idag!
Visst är det kul att se något snyggt hos någon och sen inspireras och kanske köpa själv. Snacka om att vissa butiker/märken får en massa gratisreklam!
Jag har tex den vita franströjan och dem svarta klackskorna från Cloudno9, den fina blusen från Love Forever som Tina visade nyligen och som är så fin!
Kram Pia

CONCEPT by JESSICA sa...

Fin du är, så härligt nu när man kan börja klä sig lite "höstigare" Vi har fått in sååå mycket snyggt på jobbet nu så det blir dyrt att börja jobba igen;)
Fin dag till dig, kram

House and Garden by Bia sa...

Snygg kofta ;)...jag gillar lite kortare koftor/jackor...har precis kommit hem från stan och där hittade jag en grå "jacka" i biker modell i bomull/polyester med dragkedja;)...den var nersatt och jag gav 200 kr, som hittat. Gillar verkligen den, kommer nog att bli en favorit i höst..visar nog den på bloggen framöver (om jag kommer ihåg det, hihi)
Kram bia

Channal sa...

Du är smashing Helena! Stilig som bara den.

Kramar Anna

Home2tiny sa...

Ha, ha döör så roligt att vi visa exakt samma kofta, men så har vi också samma klädsmak. Alltid lika snygg o fräsch vännen. Kramisar Tina

Isn't she lovely sa...

Snygg du är!!

Visst är det härligt med koftor på hösten! I år finns det ju dessutom extra många olika att välja på:)

Kram!

Sallys hus sa...

Hej snygging!
Du är ju precis som Tina du..
Alltid lika snygg o fräsch...
jag känner mig alltid grå o håret är alltid ett enda trassel...
Vi hörs i morrn raring!
Kram Katarina

A House With A View sa...

Supersnygg outfit! Stort gilla. Så fräscht vardags-snyggt. Läser ovan att Tina visar likadan kofta, måste kika in och se hennes outfit också.

Önskar dig en fin helg!

Kramiz aka

anettan sa...

Snyggaste du. Jag gillar också höstkläder... Kram Anette

Lena sa...

Hihi, den där leokoftan är verkligen populär i bloggvärlden har jag sett. Har ju en själv också. Den är ju så fin och användbar! Snyggt med skol och stövletter också.

Kram Lena

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Sååå snygg!!

Nu ska jag skrolla ner lite här på bloggen. Ska testa ett recept imornkväkl som du la upp för några dagar sen tänkte jag:)

Kram Susanne

Glamour-Psykologen sa...

Jättefin är du!! :) Ja, visst är det härligt med det här fina höstvädret, kan bara hålla med... Kram!

Unknown sa...

Jättefin! Snygg outfit! Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...