tisdag 23 september 2014

Att få gå på kurs.



Halloj!

Idag ska jag gå på kurs,
och det ska bli så kul.
Dels för att jag får klä mig lite finare, dels
att vi ska få lunch innan, dels för att kursen handlar
om smärta, ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat.

När jag gick min grundutbildning till sjuksköterska
handlade min C uppsats om smärta. När man jobbar i vården
stöter man på smärta dagligen, så därför ska dagens kurs
bli extra intressant.





Min outfit för dagen är;
Jacka Lindex
Blus  och byxor Moondust finns här
 
 
 
 
 
Hoppas ni får en skön Tisdag allesammans.
 
 
Kram Helena

16 kommentarer:

Liw /finalyan sa...

Tycker också att smärta är ett intressant ämne, jag hade ett arbete om tandvärk när jag pluggade till tandhygienist :)

kram

Sallys hus sa...

ha en toppendag snyggbönan!
hoppas ni fick mysigt i går kväll..;)
Tack för att du är du ♥
kram Katarina

Glamour-Psykologen sa...

Spännande Helena! Hoppas det blir en givande dag. Och vilken supersnygg jacka, u look smashing! Kramis.

Anonym sa...

Å lever med smärta , så du får gärna dela med dig av kursen. Kul att få känna sig fin och piggar upp dagen. Ha en fin dag / Eva

Villa Ell sa...

Vilken intressant kurs och ibland är det också givande att få "lämna jobbet" en stund (tycker iaf jag)

Må så gott
Kram Sandra

Anonym sa...

Ja, va kul att få gå på kurs!

Ekenäsliv sa...

Intressant! hoppas du får en givande dag!!
Lika strålande vacker som alltid :)
Kram Anna

Sofia - Strawberry Dreams sa...

Alltid intressant att förkovra sig vidare. Hoppas kursen är bra!

Vitae stilo sa...

Det är alltid trevligt att gå på kurs, få lära sig lite nytt och förhoppningsvis knyta lite nya kontakter.

Hoppas du får en fin vecka!

Kram
Helen

Mamma C sa...

Hoppas din kursdag blev toppenbra.
Kram Mamma C

åse sa...

Hoppas det var en givande och intressant kurs, riktigt snygg outfit . Kram åse

Milla sa...

Oj smärta är ett stort ämne! Hoppas det blev en givande dag. Kram

Anna sa...

Älskar kurser av alla di slag;) min man brukar reta mig och fråga om det inte är dags för kurs snart;) men en kurs om smärta/smärtbehandling är aldrig fel, är också sjuksköterska och alltid varit intresserad av hur man kan lindra olika sorters smärta . Inom vilket område arbetar du?
Kram Anna

Ulrica sa...

Spännande, jag hoppas att kursen gav dig nya lärdomar :-).

Kram Ulrica

Ulrica sa...

PS! Superfin outfit 😊

Ulrica sa...

PS! Superfin outfit 😊

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...