lördag 16 augusti 2014

Back on track.

Halloj på er!

Känner mig riktigt stark idag,
så vi kommer fara iväg 
och kolla Loppisen utanför
Örebro, där bl.a Katarina står.
Mina 48 timmar har varit så nu kan jag vistas 
bland folk igen.

Men just nu färgar jag utväxten som
bara såg för hemsk ut.


Mina gamla favvobyxor gick sönder här i somras, men hade sådan tur att jag fyndade 

ett par liknande från Moondust hos Cloudno9style på 70% rea.



Linnet som också är ett favvolinne kommer från Lindex
Och
Bootsen hittade jag här

Känner att värmen är på väg så den här klädseln kanske blir för varm.

Vi höres senare.
Ha en skön Lördag.
Kram Helena

9 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt att du är frisk igen snygging!
Fy för magsjuka =(

Du ser himlans fräsch ut och gud va kul med loppisen, varför bor jag inte närmare??

Kram kram!

Ekenäsliv sa...

Häääärligt!
Ha nu en toppendag pinglan o hälsa tjejerna!
Snart ses vi, såååå kul!
Kram Anna

roomofkarma sa...

Gillar dina skor!! Vad är det för märke? Var har du köpt dom? Vill ha ♥♥♥

kram CC

anettan sa...

Snygging.....blusen har jag också och har verkligen varit en favvo i sommar så snygg. Super snygga byxor också. Kram Anette

Lisa sa...

Så skönt att du är på benen igen o du är sååå fin i håret med den uppsättningen.
Ha en skön helg
Kram

Channal sa...

Fina du! Så härligt att du mår bra! Hoppas du får känna så länge! ha det mysigt på loppisen.

KRAM Anna

Villa Ryttarängen sa...

Fy för magsjuka.. Vad snygg outfit du visar men kanske lite varmt som sagt. Hoppas du hittar roliga fynd idag. Kraaam Pia

CreandoPhoto sa...

Uuhuääck! Magsjuka alltså. Stackars, men skönt att höra att du är på benen igen :) Pratade med en släkting i affären igår och så säger han plötsligt "vi har tydligen fått magsjuka hemma" varpå jag ryggar som ett skrämt djur flera meter. Så illa tycker jag om magsjuka... Han bara stirrade helt fånigt på mig. Förstod ingenting :D

Life´s Silverlining and I sa...

Skönt att du är bättre nu, ser strålande ut! Kram Pernilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...