måndag 16 juni 2014

Dejt med Gustav.


Hej mina vänner!
Idag försov jag mig, med råge också.

40 minuter senare än när klockan ringde vaknade jag och trodde inte jag skulle gå upp,
tills jag insåg att det skulle jag visst och då hade jag ca 20 min på mig.

Ja det gick ju bra, eftersom jag bara arbetstränar, men känslan var densamma
som när man jobbar på riktigt.

 Kom också på att det är ju midsommar redan på Fredag,
men vad tiden går fort.

Genast kommer mina vanliga funderingar vad man ska ha på sig.
Klänning eller regnkläder.

Oftast tycker jag det brukar bli både och.

Funderar på att dejta med Gustav på midsommar.



 Han är jäkligt snygg och riktigt skön.





 En riktig charmör för figuren är han också Gustav.





Gustav finns här att köpa för den som vill.

Vet ni vad ni ska göra på midsommar?
Vet ni vad ni ska ha på er?


Kram Helena

20 kommentarer:

Sallys hus sa...

men hallå snygging!
jamen Gustav tycker jag absolut att du kan gå på dubbeldejt i..;) Ja för du tar väl mannen i huset med dig ..;) Å snyggväskan..har den redan kommit?
Å vilket underbart ställe du är o fotar på..Jag försov mig också i morse..;)
kram Katarina

Ekenäsliv sa...

Hallå pinglan!
Å vilken fin klänning! först trodde jag det var väskan som hette Gustav för det kändes lite udda med ett killnamn på en klänning;-)
Den tycker jag att du ska ta!
Ja, det där med att försova sig alltså..
Hur går det att arbetsträna tycker du?

Vi ska fira midsommar vid min systers familjs sommarhus vid havet. Vi är fyra familjer, 8 vuxna och 8 barn :) Ska bli sååå mycigt!
Hade ju tänkt ha klänning, men man får kanske addera en sylvester;-)
Ha en fin kväll!
Kram Anna

Sabelhagens Olivlund sa...

Så fin klänning, du är så snygg i den. Jag tycker absolut du ska ha Gustav på midsommar.
Vi ska åka till landet, och jag vet inte alls vad jag ska ha på mig:) Får packa ner lite allt möjligt i väskan:)
Kram Maria

Home2tiny sa...

Men Gustav måste få följa med på midsommar, du är galet snygg pinglan. Japp midsommarklänningen är klar o jag hoppas vi kan fira den hos goda vänner som vi är bjudna till. Kramisar Tina

Livskraft sa...

Så snygg!!! Riktig hit till midsommar.
Har inte bestämt vad jag ska ha på mig till midsommar.
Kram fina

Villa Ryttarängen sa...

Vilken jättefin klänning. Du verkar a toppen koll! Kraaam Pia

Mamma C sa...

Självklart ska du ha en dejt med Gustav. Du är supersnygg.
Kram Mamma C

Lena sa...

Fin!

Jag har också en Gustav som jag kan dejta, hihi. Men i blus-format. Också snygg i sin enkelhet.

Kanske blir det en dejt i midsommar. Som sagt, man får utrusta sig för alla väder.

Kram Lena

anettan sa...

Usch att. Vakna så är inget kul alls. Men hur snygg är du kvinna. Verkligen snygg klänning. Kram Anette

Glamour-Psykologen sa...

Fin du är i den klänningen! :) Åååh, känner med dig när du berättade om din försovning . vat precis hur det känns när man tittar på klockan och inser att man har VÄLDIGT lite tid på sig innan man måste iväg... Kan få en att känna sig vimmelkantig hela dan, haha! Hoppas dagen blev bra för dig sen ändå kramar!! <3

Browneyedgirl sa...

Vilken goding :)
Ser verkligen skön ut.
Hoppas du mår fint, kram kram

Vikeskärs hem och ting sa...

Jättefin klänning. Jadå, här blir det kryssning hela helgen lång. Så långklänning i leomönster blir det för min del.
Kram

No34 sa...

Gustav passar Dig perfekt, vännen!
Ja, vad sätter man på sig på midsommarafton...? Dunjacka...
Gaaahhh, midsommar ska ju vara varm och solig!!!
Återstår att se vad kroppen ska bära....
Önskar Dig en finfin dag, tisdagskram från Kate

Milla sa...

Superfin! Tyvärr ser det ut som att midsommar i år blir både kylig och risk för blöt. Örk! Jag brukar inte tänka så mycket vad jag tar på mig utan mest på att inte frysa -- lager på lager brukar det bli ;) Vi ska nog ha ett helt gäng här hemma på vår altan. kram Milla

Annika sa...

Så snygg du är! Så underbart, självklart ska Gustav med med dejt på midsommar. Ha en fin dag. Kram Annika

Simply D.licious sa...

Wow vilka härliga bilder! och vad snygg du är Helena! Kram Ulrica

Unknown sa...

Hurra för Gustav!! Vilken jäkla snygging han är, och kvinnan han hänger på ser ut att vara redo för röda mattan eller nåt!
Två tummar upp, älskar både färg och snitt, klockren på dig =)

Tokigt när man försover sig, då brukar hela dagen hänga upp sig lite, iallafalla för mig. Som tur är händer det inte mig mer än max 2 ggr per år.

Ja snart är det midsommar, så mysigt :) Mannen jobbar dock, så det blir nog Hönö för mig och barnen..

Kramar

åse sa...

Så snygg du är, vad jag ska göra på midsommar det vet jag men vad jag ska ha på mig det får vädret utvisa. Kram Åse

Villa Ell sa...

Snygg! Jag hade gärna dejtat Gustav jag med ;-)
Vi är ett Stort gäng som ses, vuxna och barn! Med närmre 35 st så hoppas jag på sol så
Vi kan vara ute!
Kram Sandra

Jeanette sa...

En dejt med Gustav verkar väldigt bra tycker jag, snygging!!
Själva har vi inga planer, måste antagligen vakta huset och jaga en styck tonåring som är på krigsstigen ordentligt nu.... Livet är inte alltid så himla kul.
Kram J

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...