lördag 7 juni 2014

Busy day with headache.


Hej Hej!
Hoppas ni har det bra därute.

Vi hade en sådan där trevlig spontan
grannträff i går kväll.

Ni vet när man bara sitter och pratar,
 så slutar det med att man äter och umgås ihop hela kvällen.

Tror sådana spontanträffar passar mig ypperligt, för då slipper jag stressa
upp mig, med städning och fundera på vad man ska äta mm.

Nu tog vi det vi skulle äta själva och grannarna det dom skulle äta.
Vi satt ute och åt, men regnet dök upp, så vi dök in i poolhuset
och satt där och myste.

Tyvärr känns huvudet tungt idag.
Idag när jag inte har tid att ha ont, eftersom 
idag är sådan där dag när jag lätt stressar upp mig.
To do listan är lång inför kvällens cykelfest.





Blus Vintage by fe från Cloud no 9 style  rea
Byxor H&M
Väska Cloud no 9 style  rea
Skor Pons, finns här och liknande hittar ni här

Det är bara att sätta fart och delegera uppgifter till sambon,
så kanske det kan gå smärtfritt.


Ha en bra dag på er!

Kram Helena

13 kommentarer:

Lena sa...

Ha en trevlig kväll!

Kram Lena

VÄLKOMMEN HEM! sa...

Aj då, hoppas att den där huvudvärken släpper tills kvällen, så du kan njuta av cykelfesten! Det brukar ju bli kul!
Själv har jag lidit av en Jetlag de Lux sen vi kom hem från NY, så trött så jag kunnat STÅ och sova... Måste kolla igenom vad jag missat här hos dig under veckan!
Kramar!
Judita

Postadress Torslanda sa...

De där kvällarna blir ofta väldigt, väldigt trevliga. Och som du skriver, ingen stress över mat eller städning :) Bara spontant och trevligt!

anettan sa...

Nä vad trist, hoppas att huvudvärken släpper. Spontana händelser gillar jag, de brukar bli kravlöst och bra. Hoppas ni får en riktigt bra kväll. Kram Anette

Channal sa...

Snyggo! Vad blir det för efterrätt? Hoppas huvudvärken släpper och du får en trevlig cykelfest!

KRAM Anna

Channal sa...

Förrätt var det ju!!

Sofi sa...

Hej Helena!

Så mysigt med en spontankväll tillsammans med grannarna. Det skulle passa mig med för jag har också lätt för att stressa upp mig när vi ska få besök. Det ska städas, fixas god mat etc. Gör det trots att jag vet att de som kommer inte bryr sig, tokig man är:)
Men nu hoppas jag att du är mitt uppe i cykelfesten och snart på väg till huvudrätten:)

Ha en toppenkväll nu!

Kram Sofi

Glamour-Psykologen sa...

Dom där byxorna var snygga, är inne på svartvitt nertill just nu... ;) Ha det så kul ikväll! Vad blev det för efterrätt?

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Håller med dig, gillar också dessa spontanmiddagar:)
Hoppas kvällen blir trevlig!

Såå fina bilder på dig i inlägget innan <3

KRAM

Enkel stil sa...

Härligt med grannträff. Lagom kravlöst. Tänk på att allt som är trevligt inte behöver vara positivt. Det gäller att sortera. En som vet av erfarenhet. Kram Anita

Bakom dörr nr. 11 sa...

Hoppas ni får en trevlig kväll och att huvudvärken försvinner.

Kram Pia

Ekenäsliv sa...

Du ser strålande ut, syns inte tillstymmelse till tungt huvud där.
Hoppas nu ni har en riktigt härlig kväll med cykelfesten:)))
Jag sitter här och läser ikapp mig på alla fina inlägg jag missat då tiden är knapp..
Kram Anna

No34 sa...

Förbaskade huvud som kan förstöra allting.... hoppas det släppte och att Ni fick en riktigt trevlig cykelfest!
Enkel och snygg outfit...gillas!
Kram Kate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...