måndag 5 maj 2014

Jag är bra stolt.

Får man säga det!?

Jag gör det iallafall.

Jag är så stolt över mina barn,
mina två flickor som betyder allt.
Lilla Doris är jag så lycklig över
att hon kommit in i våra liv.
Milian som jag får gåshud av bara jag ser 
ett kort på.
Idag är dom här och hälsar på
och jag är överväldigad över
att jag är så lycklig över 
min fina familj.

 Milian som är två och en halv månad nu,
som inget hellre vill än att stå och gå på bordet.


Han är så nyfiken på allt så han kollar in allt runtomkring



Lilla dottern som jag är så stolt över att hon fick vara med att ta guld
med RT2 i truppgympa i helgen.


Min stora tjej som fått så fin pojkvän och att de tillsammans skapat denna fina kille.


Mammas lilla Doris, vår franska bulldog som ger så mycket glädje
och många härliga skratt.


Nu har jag en liten kille i knät som kollar in bilderna på datorn
med stor förundran.


Ha en bra måndagskväll alla mina läsare.

Kram Helena

24 kommentarer:

Mirre Syr sa...

Ja,att ha ha nära och kära betyder allt och mår de bra blir man både stolt, glad och tacksam! :)

mig&mitthem sa...

Du har en härlig familj att vara stolt över!! Det är dom närmsta som betyder mest, det får man inte glömma!! ♡♡♡ krams Maria

Adela sa...

Det ska du verkligen vara! Familjen är det bästa man har;)Han är sååå söt den lille och så fina kläder dagen till ära;)

Kramis
A

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Klart du ska vara stolt över dina fina flickor och din familj:)
Hur söta får man vara, åhhhh underbara lilla Milian<3

Åh va mysigt ni ser ut ha haft det på bloggeventet:)
Jättefina bilder på snygga bloggerskor!!

KRAM

Linda sa...

Han är ju för himlans go, Milian!

Kram Linda

hemma hos lilla mej sa...

Klart att du ska vara stolt över dina fina tjejer ' Det bästa som finns är ju nära och kära .Vilken goding han är Millian .Ha en fin start på veckan rara du .Kram Rita

Jeanette sa...

Man ska vara stolt över sin familj, och jag tycker att man ska tala om det högt också! Bravo!
Kram

Sabelhagens Olivlund sa...

Klart du ska vara stolt över din fina familj, det är det bästa som finns:)
Kram Maria

Johanna sa...

Det är klart att du ska vara stolt över din familj! Familjen betyder i slutändan allt. Jättefina bilder!

Kram Johanna

Sallys hus sa...

Men ååå...
Jag blir lite tårögd och även fast jag hoppas det dröjer så kan man ju inte låta bli att längta liiite efter att få uppleva det där med att bli mormor..eller farmor..;)

så fina bilder på din fina familj och heja heja söta lilla O..;)

Vet du.. den 8/5 blev inställt och framflyttat. De skulle höra av sig om ett nytt datum så då kanske du kan hänga på..;)
Kram lilla vän och hoppas du hamnade rätt idag..fniss..
♥♥♥♥♥

Unknown sa...

Skjønner veldig godt at du er stolt av dine:)) Så mange fine på en gang:) ♥

Sofi sa...

Hej Helena!

Klart du ska vara stolt över din familj! Det borde de flesta vara tycker jag:)
Han är bra söt den där Milian!

Kram på dig

Channal sa...

Klart du ska vara stolt som har så många fina underbaringar❤

KRAM Anna

Maria - Wikers Liv sa...

Helena, det är klart att du ska vara stolt!!!!! Dina döttrar är jättefina! Och lillkillen... hur söt och go som helst! Doris, förstår att hon är ett glädjeämne! (Har ju två hundar själv, så jag förstår att det blir en del skratt ;)
Jag tycker att vi är lite dåliga på att tala om att vi är stolta över någon eller något. Det är precis som att det är lite "fult" att berätta sånt? Tycker vi borde lyfta fram allt vi är stolta över!
Fortsätt du var stolt över din härliga familj! Jag är lika stolt över min ;) :)
Kraaaaam!
/Maria

Villa Ryttarängen sa...

Klart att du ska vara stolt. Fina flickor och lilla killen är ju sååå gullig.Bra att tänka på det ibland, att man är stolt över vissa saker i livet. Kraaam Pia

anettan sa...

Jag tycker absolut att man får säga så och jag tycker att vi ska vara stolta över våra barn....Kram Anette

Ekenäsliv sa...

Klart du ska vara stolt!!!
Känner i hela kroppen den där fantastiska känslan som det är att ha barn. Är så tacksam för att jag fick Tyra innan jag blev sjuk. Hon har verkligen varit den som gjort att jag ALDRIG någonsin gett upp.

Det är verkligen så fina bilder på dina fina barn och Doris är ju så söt så man bara smälter:))

Tack för i helgen vännen, så himla härligt att ses.
Ni är så goa o ger mig sån energi!
Kramar Anna

Titta in hos Thess sa...

Åååå vad fin han är !!!!!
Han är verkligen helt underbar den lille prinsen.
Och tjejerna med så klart ;)..... Alla tre ;)

Kram Thess

Lena sa...

Visst, får man vara stolt! Härlig känsla det där! De är så fina, dina närmaste!

Kram Lena

Annes vita rum sa...

Visst är det så att man ska vara stolt över sin familj! Och skryta över sina barn,det får man i massor!
Själv är jag rikast i världen,och säkert den mest jobbigaste personen att lyssna på för den som inte har barnbarn:)ha de gott...kramiz

No34 sa...

Men åhh, vilken liten smällkaramell!!! Klart Du ska skryta och vara stolt över din fina familj, högt och ljudligt ska du sprida ut det för omvärlden!!!
Tror minsann också att den lilla godingen påminner om mormor...:)
Tisdagskramar från Kate

Ninelin sa...

Klart du ska vara stolt! Fin familj.

Önskar att jag hade kommit i helgen. . . men det gick bara inte. Ni verkar haft trevligt.

Kram N

Life´s Silverlining and I sa...

Jag f;rst[r absolut att du 'r stolt! S[ s;t och s[ fin familj. Kram Pernilla

mitt liv som jag sa...

Absolut! Klart man ska vara stolt över sin familj. Han är ju bara för söt ditt barnbarn, han ser så himla go ut. Och dina tjejer är otroligt fina! Ja och vovven är ju också bara för söt :).
Må så gott! Kram Jennifer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...