onsdag 2 april 2014

Onsdag mitt i veckan.

Mina Onsdagar
är 
rätt fullplanerade.

Arbetsträning 
och
Medi Yoga.
Däremellan är det hundpromenader
mat och plocka undan grejer
som ska skötas.

Nu känner jag mig helt slut
så nu tänker jag lägga mig på soffan
och riktigt bara inte göra någonting.

Har fått frågan vart jag köpt den svarta lampan.
Den är från NETTO.


Jag skulle vilja ha någon bra serie att kolla på
som man kan hitta på Netflix.



Vi gillade Down ton Abbey, Homeland.
J har kollat på True blood och Sans of anarki.
Har ni några tips?
Kram Helena

23 kommentarer:

Ninelin sa...

House of Cards?

Härligt väder!

Kram N

Unknown sa...

Game Of Thrones?

Postadress Torslanda sa...

Inga tips från mig tyvär. Tittar inte på ngt ...
Welcome to Sweden ska vara kul!

Kram

No34 sa...

Tittar sällan på tv och aldrig på serier.
Ja, hur man kan pocka, greja och fixa mest hela tiden! Skönt att slappa i soffan. Skulle jag behöva bli lite, lite bättre på...
(fast jag är bättre sen tidigare...)
Det ser ju onekligen kallt ut i outfiten, skönare med jackan! Men snyggt var det! Nu är det dags att åka och rida, önskar Dig en skön kväll.
Onsdagskram från Kate

Vitae stilo sa...

Låter som en helt underbar dag!
Fler såna skulle jag behöva ;-)

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en kanondag . Ha en skön kväll . Kramar Rita

Anonym sa...

Hej! Tittar in här dagligen, jag arbetstränar som du och känner igen mig här.
Hur är upplägget för dig med arbetsträningen tar du det långsamt eller hur många timmar/dag gör du?
Man kanske ska ta det varligt, och skynda långsamt med timmarna?
Ha det bäst Ann (tack för fin blogg:))

Channal sa...

Ni får INTE missa House of Cards! Så bra!! Spännande o snygg! Såg båda säsongerna på två veckor. Vill ha mer!

KRAM Anna

AE sa...

Serier att titta på??
Jag skulle rekommendera "Suits" (love it, även om jag inte förstår mig på alla advokat-termer) och "White collar", sen är "orange is the new black" också riktigt bra!

Dagar av lycka sa...

Hart of Dixie har jag precis plöjt igenom. Supermysig och småmysig feelgood :)

Kram Anna

Home2tiny sa...

Jag är urusel på tv o serier. Började själv se Son of Anarchy igår men njaaa inte riktigt min stil, så jag har tyvärr inga bra tips förutom True blood som jag plöjde i ett sträck för ett tag sedan...Ta hand om dig vännen, bra att du lyssnar på kroppen o vilar. Kramisar Tina

Bara Sara sa...

Så himla mysigt du har det!! Kram Sara

House number 15 sa...

Det gör du rätt i och medans du ligger där i soffan kan du kolla på
Game Of Thrones som ska vara superbra. Må gott!

Kram C

Anonym sa...

House of cards
vem fotar dig
Ses imorgon
mvh Erika

Sallys hus sa...

Hej raring!
Tack för idag.. Det var så rart av dig att komma med spegeln.. men jag behöver ju ditt kontonr så du kan få pengarna jag är skyldig ;)
Sally var helt slut efter Doris framfart och sov hela eftermiddagen..haha.. kan ni komma varje dag så blir mina eftermiddagar lite mer effektiva?

Vilken underbar bild och snyggaste kudden där i bakgrunden.
Kraaaam Katarina

anettan sa...

Jag beundrar dig och ditt sätt att lyssna på din kropp. Det är så bra. hoppas du fick vilat. Jag tittar på Drop dead diva och ja, det är en ganska lättsam smårolig serie. Kram Anette

Mirre Syr sa...

Så trevlig onsdag även om den var fulltecknad!

Sallys hus sa...

Titta titta...jag kan göra
♥ ♥ ♥


hihiihiiiii...;)
Kram

Jeanette sa...

Vilken härlig färgklick i blommorna.
Kram

Sara-Karin sa...

Orange is the new black, kan jag verkligen rekommendera!

Vikeskärs hem och ting sa...

House of cards är riktigt bra, Falling skies är helt ok.
Kram

Milla sa...

Jag ser då och då nåt avsnitt av en gullig serie "once Upon A Time" lite sagoinspirerad sådär. Kan säkert din dotter se med! Kram

Johanna sa...

Californication!!!!!! Det är mitt tips på bästa serien:)

Kram Johanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...