måndag 24 mars 2014

Att öka på Leokvoten

Måndagsmorgon igen.

Hoppas ni mår bra!
Här stupade vi i säng tidigt
efter helgens aktiviteter.

Nu måste jag balansera med lite lugn och ro
i min tillvaro, så idag blir det inte så mycket
bara lite promenader.

Jag har ju blivit lite småkär i leo på kläder som ni säkert förstått,
så när jag såg dessa var jag tvungen att klicka
hem ett par.
Det får ju inte bli för mycket av detta mönster,
men jag behöver ju inte ha allt samtidigt tänker jag.

 Lagom höjd på klackarna för mina fötter.



Doris blev nyfiken på kameran när den surrade och  försökte ställa in fokus.
Tyvärr blev hon inte fokuserad.

Skorna hittar du här om du gillar leo som jag.

Lite för kallt att ha dom ute ännu, men jag passar på att gå in dom lite 
inne, så jag inte får skavsår när det är dags. Fast de är så sköna så
jag tror inte jag kommer få det.
Här har vi ingen sol idag, men man kan ju hoppas den dyker utt
en stund  iallafal.
Nu ska jag först ta en bloggpromenad innan det blir en 
promenad med Doris.
Kram Helena


28 kommentarer:

baraetthem sa...

Supersnygga och kommer bli favoriter hos dig i sommar tror jag:) Ha en skön måndag och ta det lite lugnt i dag:)

Kram fredrika

Home2tiny sa...

Löööööve dem, har ett par liknande i garderoben som har använts flitigt under två somrar faktiskt. Här är en till som skulle behöva trycka på pausknappen, knappt någon sömn alls under helgen o det känns som jag åldrats 100 år på bara några dagar......fy tusan vad jag avskyr när kroppen jobbar mot en istället för med en. Opps förlåt lite gnäll såhär på morgonkvisten.....Ta hand om dig vånnen o ha en lugn o skön dag. Kramisar Tina

Villa Frejas bokblogg sa...

Så så läckra. Kram.

hemma hos lilla mej sa...

Så himla snygga .Ha en skön måndag och ta det lite lugnt vännen .Kramar Rita

Milla sa...

Åh superfina var de!! Nu fastnade jag visserligen för de "o-leoiga" svarta istället och hittade dessutom ett par andra jag gillade!! In i önskelistan och vänta på erbjudanden. kram Milla

Sallys hus sa...

Haha men Helena!!!
det är nog bra att du ska ta det lite lugnt idag...
det står ju till o med kl. 11.00
;)
De där skorna är så snygga. Maria/vikersliv visade samma för ett tag sedan och jag tänkte klicka hem ett par då jag med...men det har inte blivit av än...kanske ska göra det nu då... den där klackhöjden är toppen för mig med..;)
Doris är söt även ofokuserad..
Nu har jag en liten gnällböna som vill ut..
Kraaaaaam Katarina

LIFESTYLE and INTERIOR by Sessan sa...

GALET SNYGGA Helena!!! Jag önskar mig härmed prick lika & struntar totalt i att jag hade vart en härm apa just med dom, fniss

Ibland behöver man verkligen varva ner & promenader är riktig boost då, för i alla fall jag stressar alltid på med något göra så länge jag är hemma.

Doris är ju bara så söt att man vill äta upp henne <3

Kram & hoppas du fick solstrålarna jag skickade till dig i mitt kommentar svar ;)

Lena sa...

Supersnygga. Leo-kvoten behöver alltid fyllas på, hihi.

Kram Lena

Hemma på Sjuan sa...

Så snygga! Jag gillar också leopard i lagom mängd. Skorna matchar ju med Doris också ;)
Hoppas du får en lugn återhämtar-dag, kram Suss

Titta in hos Thess sa...

Riktigt coola !!!!
Och ta det du lite lugnt i dag.
Hoppas att ni får lite sol på eran promenad =))

Kram Thess

Anonym sa...

Så fina verkligen! Jag behöver också fler träskor, köpte ett par i korall förra året men skulle behöva något mer neutralt :P även om jag blev lite sugen på ett par i leo nu bara för att ;)

Kram
S

Anonym sa...

Så fina verkligen! Jag behöver också fler träskor, köpte ett par i korall förra året men skulle behöva något mer neutralt :P även om jag blev lite sugen på ett par i leo nu bara för att ;)

Kram
S

House and Garden by Bia sa...

Snygga skor tycker jag också;)
Snart kan du nog börja använda dom ute om vädret fortsätter som det gör ;)....har suttit ute idag och solat lite....solen är väldigt varm redan...hoppas sommaren kommer fort i år ;)))....önska kan man ju, eller hur?
Kram bia

No34 sa...

Otroligt snygga skor, och passar till massor av kläder!! Såna vill jag också ha....
Önskar Dig en ny lugn & skön vecka, vännen!!!
Måndagskramar från Kate

Glamour-Psykologen sa...

Var ju tvungen att titta in här hos dig, vilken fin blogg du har! Härligt att se att fler än jag är leofrälsta... ;) Stor kram!

Anonym sa...

Hej Helena. Snygga skor. Hur är dom i storleken? Har 38-39 så jag vet inte vilken storlek jag ska välja. Trevlig kväll. Kram/Marie

anettan sa...

Ta hand om dig! Vilka snyggingar.... Kram Anette

Jeanette sa...

O M G så snygga!!!
Kram

CONCEPT by JESSICA sa...

Supersnygga och bra modell som jag kan tänka mig..
Fina Doris!
Fin vecka till dig, kram

Maria - Wikers Liv sa...

Ja, de där visade ju även jag för ett tag sedan :) Så det blev ett par för dig med? ;) :) Kul! Längtar sååå efter att få använda dem ute :)
Kram /Maria

Helenas enkla vardag sa...

Hej Marie! Jag tog strl 38 och tyckte de satt som en 38 också, alltså lagom i strl.
Kram helena

Enkel stil sa...

Jag är oxå svag för det där med djurmönster. Så snygga tofflor. Var nu rädd om dig. Kram Anita

Simply D.licious sa...

Suuuupercooola!!! :)

HOUSE of ADELA sa...

Ursnygga tjejen!!
Lilla, lilla söta Doris...jag smälter!

Kramar
Adela

dianasdrömmar sa...

Coola skor :) kram Diana

Mittgodastefinaste sa...

Jätteläckra!

Kram Jenny

Anonym sa...

Hej Helena. Tack för svaret ang storleken på skorna. Kram/Marie

Postadress Torslanda sa...

Superfina! Perfekt att gå in dem INNAN det är dags att ha på dem utomhus :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...