onsdag 5 februari 2014

Många fynd till moi.


I och med att jag var
och arbetstränade på morgonen,
passade jag på att åka förbi
NETTO
på vägen hem.
Brukar aldrig göra några fynd
eftersom de går åt direkt.
Ni andra är så duktiga på att fynda.

Idag hade jag tur.

 En pendellampa för 169 kr.


 En handduk med djurmotiv för  29 kr.


Hortensia 59 kr, Kudde med hjort 89 kr
En rosa kudde från H&M Home.49 kr

Lite liten ytterkruka, ska hitta på ett annat alternativ.

Gjorde en del andra fynd också, så det var riktigt kul att 
shoppa idag.

Har ni hittat fina fynd på Netto?


Kram Helena

27 kommentarer:

Sallys hus sa...

Nämen oj!!
Va mycket fint....meen fniss..
jag vet inte ens vart Netto ligger?? Hihi kanske egentligen lika bra att inte veta..;)
Kul och komma hem med så mycket nytt på samma gång.
haha lilla Doris... hon slutar nog bita på allt då hon blir lite större..;)
Jag ville först ha en i korg men så var det någon som sa att det finns hundar som bitit på sina och fått loss pinnar som de satt i halsen.. huuua det är min stora skräck.. Vår fina från annatotti vann jag hos lantlifsanette för ett par år sedan. jag fick välja storlek och tyg själv. Allt går att tvätta och den är mjuk o skön. Hon älskar att ligga med huvudet på kanten så den är verkligen ett tips..;)
Kraaaaaam Katarina

Milla sa...

Vad fint Helena! Jag har aldrig varit på Netto, men åker förbi en rätt som det är, måste testa. Jag anser mig även jag som en usel fyndare... som att man inte är på rätt ställe vid rätt tillfälle. Hihi. kram Milla

Prinsessorna på Bellevue sa...

Oj, nej… Finns nog ingen sådan affär häromkring. Vilka fina fynd!!!! Och du, vi får väl drömma på… ;)

Kram
Petronella

House and Garden by Bia sa...

Fina fynd du gjort ;))....har aldrig fyndat på Netto...men jag har fyndat i stan idag, hihi....på Din sko, Myrorna och New Yorker....kommer på bloggen framöver,;))...har alltid sån tur att hitta billiga saker, köpte bl.a ett pack med fyra armband för 10 kr, som har kostat 99 .r !!!
Ha en fin kväll min vän!
Kram bia

Livskraft sa...

Så mycket snyggt. Nej har aldrig fyndat på netto.
Kram

Charlie sa ... sa...

Oh la la…så fina fynd! Jättefint. Tycker du är duktig på att hitta snyggt till mycket bra pris.

KRAM

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej fina Helena.
Men du vilka fynd du gjort... och på Netto sen, kan tänka mig att det var billigt.
Jag verkligen älskar lampan.
Tack för ditt varma besök hos mig :)
Stor kram
Jessica

Sabelhagens Olivlund sa...

Så mycket fint du fyndat! Jag har aldrig varit på Netto, förstår att jag missat nåt:)
Kram Maria

anettan sa...

Vad mycket fint du hittade. Jag tycker att Netto har en del fint men som du skriver så brukar det inte finnas massor av produkterna. Ha en fin kväll. Kram Anette

svart vitt och rött sa...

Netto is da shit! :-) Har hittat en hel del där, speciellt till juletiden! Vad fint det blev med det nya hemma hos dig! Ha det gott!

Channal sa...

Vilken rolig shopping dag! Så mycket fint! Du är proffs på att hitta fynd! Älskar't!

KRAM Anna

Mamma med ambitioner sa...

Jag är inge vidare på att fynda men jag kör gärna in om Netto och köper deras tjocka blockljus. De på 20 cm kostar bara 15 kr och är de bästa som finns. Jag gillade dina små ljuskoppar, var har du hittat dem.
Kram Kristina

The Place To Be sa...

Men åh vad fint du fyndat! Det känns som Netto har försvunnit i Stockholm men det är kanske bara är jag som är blind? Men jag har sett att många fyndat fina saker där. Jag får nog kolla upp det där tror jag :-).

Kram Malin

Mamma C sa...

Vad mycket fint du hittat för en liten peng. Jag har aldrig fyndat på Netto. Men det beror nog på att jag har inte butiken i närhet av var jag bor.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Jag fyndar alltid både det ena och andra på Netto, stannar alltid varje måndag när jag varit i badhuset och haft vattengympa. Jag upplever ibland när jag har handlat rejält , men gick det inte till mer. Tycker det är stor prisskillnad mot ica. Men man får lära sig vilka tider man skall handla för varorna går åt fort.

hemma hos lilla mej sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
hemma hos lilla mej sa...

Vilka härliga fynd du kom hem med .Ha det bäst .Kramar Rita

hemma hos lilla mej sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
hemma hos lilla mej sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
hemma hos lilla mej sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
hemma hos lilla mej sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Isn't she lovely sa...

Lampan var ju jättefin! Har också gjort riktigt bra fynd på Netto några gånger, men nu var det länge sen' jag var där.
Kram Anette

My everyday life sa...

Många som hittar fynd på Netto, har själv inte funnit något utan också kommit vid fel tid när allt roligt är slut men man kanske inte ska ge upp. Fina fynd du gjorde! Kram Nina

åse sa...

Vilka snygga fynd du gjort, ärligt, har jag aldrig satt min fot i en Netto butik, men någon gång ska kanske vara den första. Kram

CONCEPT by JESSICA sa...

Åh vilka fina fynd, måste nog själv åka in till Netto oftare. Ser att många hittar mycket fint där.
Fin helg till dig, kram

Anonym sa...

Ett tips , kolla veckans varor som kommer på söndag kväll .

Anonym sa...

Ett tips , kolla veckans varor som kommer på söndag kväll .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...