lördag 21 december 2013

Nyårsoutfit till reapris


Hej på er!
Tänk att kunna köpa en massa snygga outfits
till 
NYÅR
till 
REA pris 
mellan 
30-50%
Och dessutom 
5% till på all rea
och fri frakt.

Jag har letat på mina favoriter.


Alla dessa fina klänningar, skor, halsband och örhängen är på REA.
Jag skulle kunna tänka mig alltihop.

Märken är bl.n Diesel, Stalla Nova, Esprit, Friis & Company och Vero Moda.
Du kan nog få allt för dryga 1000lappen.
allt hittar du inne hos Boozt

Ni som följer mig vet ju vilken klänning jag egentligen vill ha
men har ingen fest som jag kan ha den på, så jag får försöka släppa
min drömklänning och titta på mer klänningar som passar temat.

Om ni skulle välja någon av dessa, vilken skulle ni kunna tänka er?



Nu ska vi ut i julstressen en stund.

See you!
Helena

13 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Jag hade nog valt den översta, den allra första. Så snygg och en klänning jag också spanat in inne hos Boozt. Kram.

Villa Ell sa...

Rea tokig som jag är så hoppas jag fynda ngt t nyår

Trevlig helg
Kram Sandra

Livskraft sa...

Precis min stil, jag kan tänka mig alla.
Tack för tipset.
Kram

Home2tiny sa...

Älskar reor o min favorit är nummer ett, men jag hade inte tackat nej till någon av de här snyggingarna. Kramisar Tina

Channal sa...

Snyggt! Vi har samma smak! Du kommer bli FAB på nyårsafton!

KRAMAR Anna

anettan sa...

Den svarta med spets på armarna tyckte jag var super snygg....rea det gillas. Kram Anette

A House With A View sa...

Översta 1:an är sååå snygg!! Men gillar också den vita överdelen med mörka kjolen :) Wow så mycket snyggt, tack för fin inspo!!

Kraaaaaaaam aka

åse sa...

Massor av snyggt men nr 1 blev nog min favorit. Hoppas du får en riktigt skön fjärde advent. Kram åse

åse sa...

Massor av snyggt men nr 1 blev nog min favorit. Hoppas du får en riktigt skön fjärde advent. Kram åse

åse sa...

Massor av snyggt men nr 1 blev nog min favorit. Hoppas du får en riktigt skön fjärde advent. Kram åse

mig&mitthem sa...

Hmmmm.... Är ju i gen klänning-tjej men tycker den längst ner till höger är fin. Önskar dig & de dina en helt magisk jul!!! Sen den 27'e tar jag också jullov & får njuta. Julkramar från Maria ♡♡♡

dianasdrömmar sa...

Massa fint du har hittat kram Diana

Lisa sa...

Älskar reor och klänningar, den med trekvartsärm är precis jag :)
Ha en riktigt God Jul!
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...