fredag 13 september 2013

I natt är jag en prinsessa.



Visst gissade ni rätt!

Men det är ju inte riktigt klokt.

Tänk att jag vann

Ett helt kit
med sängkläder
från 

Och jag vann det 
hos

Ingen är lyckligare än jag just nu.
(jo det finns det ju självklart, men jag blev väldigt
 glad att jag vunnit så fina sängkläder)

 Det här låg i mitt stora paket.


Har väntat med att bädda rent tills lakanen kom hem.


 Skönaste jersey tyget


Så tack Snälla Sessan
i natt skall jag sova som en Prinsessa.

Har man tur eller?


För att säga något annat, så måste jag säga att idag har jag
gått sex km, så denna veckan är jag uppe i flera mil redan.


Ikväll är det hela Sverige bakar det ska jag kolla på tänkte jag.

Ha en skön kväll alla goa bloggläsare.


Kram Helena

26 kommentarer:

Nordhem sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Nordhem sa...

Grattis- fantastisk vinst. Hoppas prinsessan sover gott utan ärta i natt, kram!

Home2tiny sa...

Stort grattis vännen till den fantastiska vinsten. Förstår att du kommer sova sött i natt. Kramisar Tina

mig&mitthem sa...

Hurra & grattis, hoppas att du får sova sött!!! Ska också se på när dom bakar på tv....det värsta är ju bara att jag är sååå sötsugen! Krams Maria

Villa Ryttarängen sa...

Grattis, vad kul att vinna sådana fina sängkläder. Bra där med promenaderna, du är grym ju. Kraaaam Pia

Hemma på Sjuan sa...

Stort grattis fina du! Vad roligt att vinna. Sängkläderna ser verkligen sköna ut ;) o snyggt i ert sovrum.
Nu har jag precis bänkat mig i soffan, ska oxå kolla på bakprogrammet, kram Suss

TITTILINA sa...

Grattis! Vilken härlig vinst! Förstår att du kommer sova som en sessa inatt!
Och tack för påminnelsen om hela Sverige bakar. Har precis klickat på kontrollen.

Kram

Sofi sa...

Hej Helena!

Stort grattis! Vilken fantastiskt trevlig vinst:)
Förstår att du är superglad!

Bra du är som går så mycket, bästa medicinen för både kropp och knopp:)

Kram på dig

Anonym sa...

Underbaraste lakanen!!! Vad roligt att du vann! Och oj vad jag kom på mig själv med att sakna svensk tv. Det är ju en liten, liten sak i det stora hela men så skön avkoppling!
Kram
Rebecca
http://pilotfrun.se

mitt liv som jag sa...

Grattis till vinsten! Fina lakan och så fina bilder!

Heja dig som kör på med dina PW, bra jobbat!

Hoppas du har en skön kväll! Kram Jennifer

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Sååå snyggt ni har det!
Där kommer ni sova gott..:-)

Må så gott & sov så gott
Kram

Mirre Syr sa...

Så fint det blev! :)

Maria - Wikers Liv sa...

Men så fint!!! Grattis!
Ja, det hade varit mysigt att ha dig här på homepartyt ikväll!
Kram /Maria

Milla sa...

Men Grattis!! Vetdu jag vann för nåt år sedan Beach Houselakan hos Mitt Vita Hus. De är mjuka och goa, men är faktiskt inte mina favoritlakan trots det, jag gillar stadiga prassellakan jag, lite knasigt.
Och du - jag har gjort det ;=) Anmält mig, tack för pushen. KRAM

HOUSE of MANDY sa...

Stort grattis till dig. Vilken fin vinst! :)

Och du, såå fint du har fått det på bloggen. Har missat att säga det. men det blev verkligen jättefint.

Ha en fin helg.
KRAAM

dianasdrömmar sa...

Älskar mina lakan från BH, underbara :), hoppas att du har sovit gott kram Diana

Lena - gott för själen sa...

Men åååh, vilken vinst! Förstår att du är glad. De är ju så sköna! Var försiktig med värmen när (om) du tumlar bara. De släpper jäääättemycket bomull. Om du inte visste det redan, menar jag, hihi.

Kram Lena

Lisa sa...

Men Grattis!! Vilken tur du har, ser helt underbara ut. Vad skönt att ha kommit igång med promenader, visst är det skönt?
Ha en härlig fredag
Kram

Prinsessorna på Bellevue sa...

Såå himla kul och såå himla snyggt! Det var du verkligen värd och såå himla duktig du är och morgonpigg!

Fredagskraam
Petronella

Channal sa...

Åh vilken lyx! Underbar kvalité! Lyckost!!

Hoppas bara det inte låg någon liten ärta under madrassen!

GRATTISKRAM Anna

hemma hos lilla mej sa...

Grattis ! Vilken härlig vinst .Hoppas att d har sovit gott .Önskar dej en härlig och mysig fredag.Kram Rita

Fröken D sa...

Grattis till en super vinst!!

Vad duktig du är med motionerandet!

Kram Susanne

Villa Ell sa...

Grattis till vinsten! Wow vilken vinst!!
Hoppas du sovit gott i lakanen... Dom
Är ju så sköna!!
Bra kämpat med promenaderna
Trevlig helg
Kram Sandra

Sallys hus sa...

Hej sötis o grattis till vinsten!
Vilken lycka!!
Förstår att du njuter av att krypa ner i sängen nu..;)

Fredag o jag jobbar för ovanlighetens skull..;)
Jobbar in förra veckan.
Hmm..måste nog hem o bädda rent jag med. Det är ju rena rama vardagslyxen att krypa ner i rena lakan..;)
Ha en fin helg!
Kraaaaaaam Katarina

Villa Björkenäs Backen sa...

Grattis Helena !

Vilken Lycka !!!!
Hoppas att du sov som en prinsessa i natt.
Så fina bilder från dig.
Dom passar ju helt perfekt där hemma hos dig.

Jag vet hur lyckan känns.
Jag vann också här för ett tag sedan sängkläder i en tävling från Af Svedala via Nordhem.

Ha en alldeles fin Helg nu!

Kram från mig

Ekenäsliv sa...

Graaaaaaaattis till de fina lakanen!!!
Var de sköna att sova i?
Å himmel så fint i sovrummet1 En sån lykta har jag beställt via Isabellas, hmmm undrar vart den tagit vägen??..
Ha de gott nu!
Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...