torsdag 2 maj 2013

Dagens tips!

Hejsan!

Har ni tänkt på att dagarna går så himla fort
och timmarna räcker aldrig till det man vill.

Kommer inte ihåg att det var så för tio år sedan.

Något har hänt!

Antingen går allt jag gör i slowmotion 
eller 
så är det så mycket jag vill
eller 
så är jag fruktansvärt ineffektiv!


Nu ska jag iallafall ge
er ett hett tips till sommaren!

Jag visade er kläder för några dagar sedan
 som jag tyckte var snygga!

Idag kom lite kläder hem,
bland annat den här!

 Den är verkligen fin,
har ett superfint fall och
Nitar i guld.
Kommer bli läcker till ett par shorts och förhoppningsvis
bruna ben i sommar.

 499 kr och jag köpte min


Det är mitt snyggaste tips!
Det andra som kom,
visar jag en annan dag!


Har fått frågor om ritningar och träslag
på bänkarna och bordet J har gjort!
Han har använt gran och
gjort allt på fri hand utan ritning.

Men vet att aftonbladets bilaga
Härligt Hemma
hade en liknande ritning för ett tag sedan!

Ha en skön kväll!
Kram Helena

27 kommentarer:

åse sa...

Den är riktigt riktigt snygg, wao säger jag bara.

Kram

Home2tiny sa...

Snygg som bara den o wow till slitna jeans eller sommarens shorts. Tack för tipset. Kramisar Tina

Unknown sa...

Vilken härlig topp, ursnygg!
Min sänggavel har jag knåpat ihop själv, men nu ska jag snart byta tyg :)

Ha en fortsatt fin torsdag,
Kram Catta

Helens Universum sa...

Jättesnygg!
Kram Helen

VivanDivanGoesFashion sa...

Åååå den där har jag också. Sååå fin och jag gillade den så mycket när jag hade den på mig att jag beställde en i orange också :)

kram
/Vivvi

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla snygg.Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

A House With A View sa...

Suuuupersnygg!!! Och vilka inspirerande bilder från er terass! En sådan där bänk står högt upp på min önskelista också, skulle behöva två stycken, men det är en maaaaassa annat som ska snickras först (maken har a lot på sin to do lista, haha).

kram kram aka

Anonym sa...

Läckert linne!
Jag gillar J´s bänkar och önskar att jag också kunde snickra. Jag ska nog ta och lära mig det när jag blir stor :)
Kram

Lisa sa...

Superläcker, snygg till allt! Du blir jättesnygg :) Längtar förtvivlat efter lite solfärg o sommarkläder nu.
Kram Lisa

svart vitt och rött sa...

Supersnyggt! Gillar allt med peacemärket på :-) Ha det gott!

Life´s Silverlining and I sa...

Superfin den blir när man är lite brun och till ett par shorts. Kram Nilla

CONCEPT by JESSICA sa...

Fin, kommer bli supersnygg på dig.
Fin bänk mannen byggt i tidigare inlägg.
Ha fina kvällen, kram

Sabelhagens Olivlund sa...

Jättefin top! Så snygg du kommer bli i den.
Ha det gott.
Kram Maria

Channal sa...

Verkligen läcker... blir snyggt till solbrännan!

KRAM Anna

Stjärnor & Champagne sa...

Ursnygg:))) Tjohooo ses på lördag. Kramkram Anne

baraetthem sa...

Riktigt snygg!!
Och er altan är ju bara perfekt och så snygg! Och det är bra att ha en egen Snickare i huset;)

Kramar Fredrika!
(och ja, det är Ikeas rottingunderlägg hon har på väggen:))

anettan sa...

Så läcker...... Kram Anette

Hemma på Ekbacken sa...

Jättesnygg,
Kram Linda

Nordhem sa...

Jag stämmer in i kören: Snygg! O jag kollade ju också in dina bänkar o bord o blev så imponerad! Grattis till en händig man =) Grymt avundsjuk på just den egenskapen..min försökte skruva ur en lampa i en spot igår..det gick inte. Håhåjaja, han är underbar på alla andra vis men tummen, den sitter inte ens i mitten på handen.
Kram o go helg!

Mittgodastefinaste sa...

Superfin!

Då ses vi imorgon då helt enkelt!

Ska du bo över? När man kikar runt hos alla så verkar det som om dom flesta ska det. Inte jag dock!

Kram Jenny

Mittgodastefinaste sa...

Superfin!

Då ses vi imorgon då helt enkelt!

Ska du bo över? När man kikar runt hos alla så verkar det som om dom flesta ska det. Inte jag dock!

Kram Jenny

dianasdrömmar sa...

Snygg,vill se denpå :) ps det var inte lera jag hade på fötterna..det var en våg som spolade upp sand kram/Diana

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Supersnygg!
Tack snälla för tipset!
Ser så härligt sval ut och kommer va hur fin som helst till vilket annat plagg som helst i sommar!
Ha en mysig fredag nu!
Stor kram
Jessica

Frederica sa...

Superfin! :)
En sån skulle bli perfekt på sommarbrun hud!

Ha en fin dag i solen!
Kramar

CreandoPhoto sa...

Verkligen fin! Jättesnygg!

Själv tittade jag på mina ben när jag funderade över lämpliga kläder till bloggdagen. Det var ingen rolig syn, kan vi väl säga...hyfsat blekt... :)

TIDSOPTIMISTEN sa...

Jättesnygg - och i morrn ses vi ska bli jätte kul ;) Canon hade foto kurser i Stmhlm, Malmö och Gtbg. Du kanske lunchar med oss på Clarion? såg att Lena (gott för själen) skrev i tidigare inlägg att vi skulle vara där!

Kram ullis

Marlene (Fd Ensamma Mamman) sa...

Det kanske är den vi ser dej i imorrn? Ska bli himla kul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...