måndag 2 april 2012

Tips mottages!

Ni som följt min blogg ett tag vet att jag är på jakt efter en ny soffa!

Har idag en svart/grå divansoffa som jag tröttnat lite på och som vi tänkt ska få flytta ner en trappa och jag har varit så sugen på två howardsoffor i beige eller vitt tyg länge!

Har frågat förut och fått lite tips av er bloggvänner, men vi kan ändå inte bestämma oss!

Kommer missa ett supererbjudande på vår lokala möbelvaruhus på grund av att vi inte kan bestämma oss!

Förra veckan så slog Mia med  Mitt vita hus till med att visa Paolo Robertos vardagsrum med svarta Howardsoffor, och blev då lite sugen på svart, igen!!

Så här ser vårt vardagsrum ut idag! Rätt litet och avlångt, med två stora fönster!

Skulle vilja ha två howardsoffor som står mitt emot varann!

Matbordet skall vara kvar men jag funderar på att klä om stolarna!

Tavlorna har stora dottern målat!

Hur tänker ni när det gäller soffa och vitt/ svart tyg???

Bild lånat från Mitt vita hus
Bild från Ikea

Bild från Mio

Vilka ilandsproblem, ja vet!
Men skulle bli glad att höra hur ni tänker!

Ha en bra dag!
Nu ska jag  iväg och jobba!

Kram helena


9 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Supersnyggt som det är, ert vardagsrum! ;) men visst, howardsoffor är supersnyggt det med! Visst är det svårt att välja soffa.... Vi har ju beställt en brun, nu. Men ska ha nytt tyg på den vi redan har, och velar mellan svart och vitt.... Tror det blir svart faktiskt ;)
Lycka till med valen!
Kram

Hemma på Sjuan sa...

Så fint ni har det i vardagsrummet! Vi har en liknande soffa som ni men jag tjatade länge om en vit men min man tyckte det var alldeles för opraktiskt med en massa hundar o tonåringar :)
Tycker absolut att vita soffor är så snygga men det svarta Howard soffan du visade är ju supersnygg! Svårt val o man ska helst inte ångra sig efter en månad... Blir spännande att se vad det blir :)
Kram Suss

evalevabo sa...

Tycker vitt är ut tjatat faktiskt. ALlLA ska ha vitt . Tråkigt. Tycker grått , svart eller mot brunt . Eller brunt. Eller randigt. Lite " crazy". vi har Howard soffa och fotöljer. Älskar det klassiska, hjulen.
Kram Eva

Life´s Silverlining and I sa...

Ja det beror på stilen och rummet, vi har grå soffa och ljus matta, skönt att slippa oroa sig för fläckar då känner jag. Vill att rummet skall se luftigt ut så inga howard hos mig:-) så du beställde byxorna iaf hi hi jag med! Kram o godnatt!

Bromans Bravader sa...

Vi köpte en vit soffa precis innan första barnet föddes. Inte bra idé med vit soffa och småbarn såhär med facit i hand. Den är inte kvar längre om jag säger så. Nu har vi två vardagsrum, ett med Howardsoffa och fåtöljer, de är i en beige nyans (redan smutsfärgade...) och i det andra rummet en stor hörnsoffa i en grålila nyans (också redan smustfärgad..haha)
Kram

dianasdrommar sa...

Har du spanat in Howardsoforna i jeanstyg, vill ha säger jag bara...kramis Diana

No34 sa...

Ja, jisses.... beslutsångest!!! Tror jag skulle ha tagit i vitt, faktiskt!! Tror jag.... jo!!
Ha det gott, kram Kate

Casa of Mia sa...

Vi har Howardsoffor i beige, älskar dem. Tycker bäst om beige och grå färger, kram och lycka till

EvaH sa...

Jag hitta din blogg idag och kommer komma tillbaka igen, Vi behöver en ny soffa här och jag tycker också Howard är snygga,har haft svarta soffor och vill byta färg ,vita är snygga men det skulle inte funka de skulle se smutsiga ut efter en tid. Något åt linnefärg eller beige.men har även sett en brunaktig Howard och den var snygg. så jäkla svårt man skall ju ha den ett tag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...