fredag 2 mars 2012

Paket från Country Dreams

Tänk vad det är roligt med paket! Beställde lite Odd Molly 2/1 från Country Dreams och det kom när vi var i Dubai, var lite orolig att det inte skulle ligga kvar på posten, men det gjorde det, som tur var. Kommer knappt ihåg vad jag beställde! Tänk om jag ångrat mig, men då skickar jag väl bara tillbaka det, men hoppas det blir bra!

Passade på att köpa lite av mina älsklingsblommor Ranukler som jag valde med lite färg den här gången! Passar bra till allt det glassiga som kommer nu!


Jag lovar att berätta mer från resan, men det får bli senare,
för nu ska jag iväg och sedan ska jag jobba hela helgen!

Ska också visa vad som fanns i paketet!

Ha en fin helg alla läsare!

Kram Helena

3 kommentarer:

Lovely Things! sa...

Underbara blommor, blir själv sugen på just rosa nu i helgen, och vad spännande med lite OD så här till helgen!
Kram

Lovely Things! sa...

Hej igen!
En liten fråga, har jag också såna där jobbiga bokstäver när du kommenterar hos mig?
Kram

HOUSE of ADELA sa...

Nyyyyyyyfiken på paketet!!=)

Kramar
Adela

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...