torsdag 9 februari 2012

Lyx eller Budget?

Jaa! Jag är inte märkesfixerad, bara när det gäller Odd Molly, annars kan jag köpa luke a like.
I allafall när det är säsongs kläder som jag i allafall tröttnar på!
Är jätteförtjust i Valerie`s supersnygga klänning, men tycker att den är alldeles för dyr! Såg igår att H&M har en liknande.
Ja kvalitén är säkert finare på den dyra klänningen, men som sagt ibland gör det inget att ta en lite billigare. Det beror på vad man ska ha den till, men för mig skulle det handla om en middag eller ett krogbesök och då, passar den billiga utmärkt.



Klänning från Valerie 1995 kr

Klänning från H&M 249 kr


Nu ska jag sätta igång och fixa inför morgondagens fest!

Kram Helena

2 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

tycker H&M klänningen ser jättefin ut också....

Life´s Silverlining and I sa...

jättefina klänningar! För mig handlar det mycket om passform på kläder.
Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...