fredag 6 januari 2012

Soliga trettondag!

Hello!

Hoppas ni har en härlig Trettondag. Här har solen skinit och det är några minusgrader.
Själv hann jag inte med någon promenix i solen eftersom jag sovit efter nattjobb.
Tror jag prickat in alla röda dagar som varit nu och till råga på allt så jobbar jag tre helger i rad nu. Kan inte varit fit for fight när jag la mitt schema.
Ja nu i helgen ska jag ta lite x-tra pass och det gjorde jag för vi inte skulle göra något särskilt och det skulle sitta fint med lite x tra i plånboken när vi ska till Dubai.


När man kollar runt i andras bloggar så har de börjat visa en massa vårnyheter och det är så mycket fint och inspirerande som visas ex så är jag så svag för det danska märket Tine K som har så mycket snyggt. Odd Molly har jag varit förälskad i länge nu, tyvärr var deras höst kollektion alldeles för färggrann och mönstrad.

Nu har Lisen och Kära Philia visat vad som komma skall i vårens och sommarens OM kollektion. Det är så mycket fint som kommer. Det är dyra plagg, så i år har jag bestämt att jag inte ska småhandla i våra vanligaste butiker, utan nu ska jag spara mig och handla några fler Odd Molly plagg istället. Den här bilden blev jag särskilt kär i, lite tuffare och inte så lull lulligt. Tycker om att blanda lite OM med ett par snygga jeans, så man inte känner sig som en liten bakelse.



Odd Molly SpringSommer
Så snyggt! Vill ha!
Spara spara!

Helena


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...