lördag 28 januari 2012

Fina lägenheter hos Alvhem

Hallå på er!

Första lediga helgen på länge, då vaknar man med migrän, inte kul.
Idag vill man vara på topp, när det är en dag/kväll man sett fram emot länge! Men med lite tabletter och en långprommenad kanske den kan försvinna! Blää!

Har länge fascinerats av Göteborgsmäklarna Alvhem, hur de stylar sina lägenhetsobjekt, skulle kunna tänka mig att bo i de flesta lägenheter de har ute till försäljning, men ibland finns det objekt som slår det mesta och den här lägenheten faller mig helt i smaken! Titta och njut!


Snygga mörka golv!


Tegelväggen bryter av så snyggt!

Snygga möbler och rolig upphängning av väskor!



Inbjudande sovrum.


Gulligt tjejrum!


Ha en fin lördag!

Nu ska jag kurera mig, så jag mår bra till kvällen!

Kram Helena

1 kommentar:

Lovely Things! sa...

Hej hej!
Verkligen snyggt stylat, precis i min stil o smak. Hoppas du kryar på dig....
Kram Annika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...