fredag 16 december 2011

New Year's Eve - Official Trailer [HD]





I vår familj brukar vi alltid gå på någon smaskig bio under juldagarna. Sagan om ringen, Arn m.m.
Har inte varit uppdaterad vilka julfilmer som kommer visas i år. Nu läste jag på en av mina bloggar jag följer, att det kommer en julfilm som heter New Years Eve, en typisk me like movie. Frågan är om jag får med mig J på den, annars kanske jag kan muta någon annan att följa med. Hade ju otur när jag skulle se How she does it med Jessica Parker för den hade redan slutat gå i vår stad när jag skulle se den i början av december. Inte ens tre veckor hade den gått. Många härliga kändisar med i den här filmen så den kan bara bli bra i mina ögon.  Nu ska jag börja fixa till min 20 tals frisyr och sminkning, får se hur det lyckas!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...