torsdag 8 december 2011

Klick Klick!

Godmorgon! Har sovit hela dagen, efter nattjobbet. Mörkt när jag kom hem och mörkt när jag vaknade, konstig känsla. Blev väldigt glad idag, för mitt paket från Perlan living hade kommit! Bara ett par klick klick, så himla enkelt att kunna handla, på ett mycket ostressande sätt, passar mig perfekt. Kanske inte passar den som klickar hem för mycket, utan att tänka på ekonomin, för det ska ändå alltid betalas i slutänden! Jag har iallafall köpt de flesta av alla julklappar på nätet i år, så jag har sluppigt julstressen på stan. Det här var vad som var i paketet idag!


                   Söta plåtjulgranar från Tine K





                            Ett läckert Buddha  halsband från Lilly of Sweden. Tack för det
                                                           Helena

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...