torsdag 24 november 2011

Julklappstips

Hallå i mörkret! Herregud klockan var halv fyra när jag klev ut från sjukhuset och det var mörkt redan! Deprimerande, men det är bara att åka hem och tända ljus. Fick förresten fina doftljus av min elev som jag haft under ett par veckor. Så gulligt av henne, tycker jag. Nu ska jag iallafall tipsa om ett julklapp som jag lovade igår!


Egendesignade kalendrar som man beställer från www.personligalmanacka.se Man bestämmer själv hur framsidan och innehållet ska se ut. Praktiskt till sig själv eller att ge bort till någon. Tänk på att beställa i tid så den hinner komma innan jul! Nu ska jag fundera ut vad vi ska äta ikväll, lite vin får det nog bli, för nu är jag ledig till måndagkväll. På återseende!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...